ACTA DE SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL

 

 

 

 

Identificació de la sessió

 

Núm.:          21/2008

Caràcter:      Ordinària, 1a convocatòria

Data:           19 de juny de 2008

Horari:         de 18:01 a 18:18  hores

Lloc:            Sala de Juntes i Comissions de la Casa Consistorial

 

Hi assisteixen:

Antonio Padilla Reche                          Alcalde-President

Pedro Sanz Sánchez                            1r Tinent d'alcalde

Anna Maria Pérez Fernández                3a Tinenta d’alcalde

Joan L          luís Amigó Carbonell                 4t Tinent d’alcalde

Santiago Barona i Garcia                      6è Tinent d'alcalde

María Miranda Cuervas                        7a Tinenta d’alcalde

 

Observadors/es:

Antonio Serrano Martínez

Ma Carme Sánchez Martín                   

Joaquim Ibars Martínez

 

Han excusat l’absència els regidors/es següents:

María del Mar Latorre Rodríguez           2a Tinenta d'alcalde

Joan Sau i Pagès                                 5è Tinent d’alcalde

 

Han excusat l’absència els observadors/es següents:

Núria Milà i Gonzalo

Ramon Morera Castell

Ruth Ortega de la Fuente

Lourdes Carreras Gallardo

Candela López Tagliafico

 

 

Actua de secretari el senyor José Antonio Andrés Hernández, secretari general de la Corporació Municipal, qui estén la present acta, i assisteix l'interventor municipal, senyor José Luis Iranzo Sancho.

 

Constatada l'existència de quòrum legal per a la seva vàlida celebració en primera convocatòria, el President obre la sessió, d'acord amb l'ordre del dia de la convocatòria i de la manera següent:

 

PUNT 1r.-   APROVACIÓ DE L'ESBORRANY DE L'ACTA DE LA SESSIÓ ANTERIOR.

 

Es dóna per llegit l'esborrany de l'acta de la sessió anterior de la Junta de Govern Local, celebrada en primera convocatòria el dia 12 de juny de 2008, el qual s’aprova per unanimitat,

 

 

PUNT 2n.-   DISPOSICIONS OFICIALS I COMUNICACIONS REBUDES.

 

-         Reial Decret 863/2008, de 23 de maig, (BOE núm. 138 de 7 de juny), pel qual s’aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei 32/2003, de 3 de novembre, General de Telecomunicacions, en tot el relatiu a l’ús del domini públic radioelèctric.

 

 

-         Sentència de data 13-05-08, procediment abreviat núm. 37/2007 del Jutjat Penal núm. 2 de Vilanova en què es condemna a V.B.L. a tres mesos de multa, quota diària de 8 euros i privació de conduir vehicles a motor i ciclomotors durant un any i un dia i a indemnitzar a aquest Ajuntament amb 174,72 € per danys a la via pública.

 

-         Resolució ASC/1846/2008, de 2 de juny, (DOGC núm. 5153, de 16 de juny), per la qual s’obre convocatòria pública per a la concessió de subvencions a entitats de dones, consistent en el lliurament d’equipament informàtic destinat a l’apropament de les entitats de dones a les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), durant l’any 2008, i se n’aproven les bases reguladores.

 

-         Acord del Consell Metropolità de l’Entitat Metropolitana de Serveis Hidràulics i Tractaments de residus adoptat en sessió de data 5 de juny de 2008, pel qual es proposa :

 

“Ratificar-nos en el contingut de la declaració institucional del 10 d’abril i especialment en els seus punts 1, 2 i 7, que diuen el següent:

 

1)     Els ajuntaments metropolitans ens comprometem a actuar davant les administracions competents i fer tot el que sigui necessari per garantir el subministrament d’aigua potable sense talls als nostres municipis.

 

2)     Els ajuntaments metropolitans reclamem a les administracions responsables mesures efectives per assegurar l’abastament a curt i mig termini, així com les accions estructurals adequades a llarg termini.

 

3)     Els ajuntaments metropolitans, finalment, demanem un debat rigorós que contempli les solucions a curt, mig i també llarg termini que han de permetre una garantia estable de subministrament d’aigua a l’Àrea Metropolitana de Barcelona, de manera que aquesta es produeixi en el termini de temps més curt possible i sota criteris avançats de gestió del cicle de l’aigua.”

 

 

PUNT 3r.-      APROVACIÓ DE LA RELACIÓ DE FACTURES NÚM.19/2008.

 

VISTA la relació adjunta, confeccionada per la UI de Comptabilitat, i que conté les obligacions reconegudes provisionalment a aprovar.

 

ATÈS que en tots els supòsits s’acompleixen els requisits exigits per les Bases d’Execució del Pressupost i es disposa de suficient consignació pressupostària.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’alcalde d’aquest ajuntament de 21 de juny de 2007 i pel Ple d’aquest Ajuntament en sessió del dia 28 de juny de 2007, per unanimitat,

 

A C O R D A :

 

Aprovar el reconeixement definitiu de les obligacions incloses en la relació adjunta de factures núm. 19/2008, de data 16 de juny de 2008, per import net total de 345.055,07 euros.

 

 

PUNT 4t.-      APROVACIÓ DE CERTIFICACIONS D’OBRA.

 

VISTES les certificacions d’obra el detall de les quals figura en la part dispositiva.

 

ATÈS que disposen del vistiplau dels Serveis Tècnics Municipals i de suficient consignació pressupostària en les partides que, així mateix, s’indiquen,

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’alcalde d’aquest ajuntament de 21 de juny de 2007 i pel Ple d’aquest Ajuntament en sessió del dia 28 de juny de 2007, per unanimitat,

 

A C O R D A :

 

Aprovar les certificacions següents, reconeixent-ne l’obligació del seu pagament:

 

Obra: “CONDICIONAMENT DE VORERES A L’AV. CONSTITUCIÓ DES DEL C/ DE LA FONT FINS EL NÚM. 258” (Cert. Núm. 1)

Adjudicatari: EXCAVACIONES Y OBRAS LAFRANJA, SL.

Import adjudicat:                               301.082,90 €

Import certificat:                                117.843,05 €

Import pendent de certificar:               183.239,85 €

 

 

 

PUNT 5è.-     APORTACIÓ ECONÒMICA DE 15.000€ PER PART DE L’AJUNTAMENT DE CASTELLDEFELS AL CONSORCI TELEDIGITAL BAIX LLOBREGAT DELTA.

 

Atès que l’Ajuntament de Castelldefels forma part del Consorci Teledigital Baix Llobregat Delta.

 

Atès que el Ple del Consorci Teledigital Baix Llobregat Delta, en data 29 de febrer de 2008, convocat en sessió extraordinària, va aprovar inicialment el Pressupost General del Consorci corresponent a l’exercici 2008, acord que ha esdevingut definitiu en data 24 d’abril d’enguany.

 

Atès que l’aportació econòmica corresponent de cada membre es va fixar en el mateix acord d’aprovació del Pressupost, tal i com s’estableix l’article 21.2 dels Estatuts del Consorci.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides per l’alcaldia mitjançant Decret de 21 de juny de 2007, per unanimitat

 

A C O R D A:

 

Primer.- Aprovar l’aportació econòmica de 15.000€ al Consorci Teledigital Baix Llobregat Delta amb càrrec a la partida 1.6111.226.08.00, Despeses Televisió Local, corresponent a l’exercici de 2008.

 

Segon.- Procedir al pagament de l’aportació al compte 01826035470201505009 que el Consorci Teledigital Llobregat Delta té obert al BBVA.

 

Tercer.- Notificar els acords anteriors a tots els interessats.

 

 

PUNT 6è.-     LLICÈNCIES URBANÍSTIQUES.

 

Obres-Obra Major-002546/2008.- Vista la instància presentada per IGIPT SPAIN ONE SL, en què sol·licita llicència per a la reforma dels accessos del centre comercial Ànec Blau situat a l’AV DEL CANAL OLÍMPIC, 24, així com per a la instal.lació d’un tòtem a la via pública.

 

Atès l’informe emès pels Serveis tècnics municipals en data 20/5/08, que és desfavorable pels motius següents:

 

“Pel que fa al tòtem projectat, cal dir que el criteri actual d’aquest Ajuntament aconsella no permetre elements d’aquests tipus per tal de no crear greuges comparatius en el sector comercial, per tant des del punt de vista tècnic, s’informa desfavorablement la instal·lació del tòtem.

 

Quant als transports, mobilitat, etc, a l’hora de la llicència per a la construcció del Centre Comercial, ja va ser analitzat. La ubicació d’una parada d’autobús en el lloc grafiat es contradiu amb la voluntat de l’Ajuntament que no hi hagin passos de vianants creuant el carrer d’un edifici a l’altre, per qüestions de seguretat.

 

És per això que caldrà valorar el fet d’instal·lar una marquesina, ja que no s’autoritzarà la retirada de la barana per a la càrrega i descàrrega de persones en aquest punt.

 

D’altra banda, i segons els criteris de l’Àrea de Via Pública, no es justifica complicar l’accessibilitat entre els dos centres afegint un ascensor i unes escales per modificar l’accés en una vorera que ve des de la Plaça Colom amb una amplada determinada.

Únicament seria viable la ubicació en el Passeig del Ferrocarril front els números 345-347, o a la Ronda de Can Rabadà, núm. 12, si l’Institut Metropolità del Taxi ho troba viable, mitjançant una sol·licitud que els hauria de fer el propi Centre Comercial.”

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’alcalde d’aquest Ajuntament de data 21 de juny de 2007 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 243, del dia 10/10/2007), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

Primer.- Denegar la sol·licitud formulada per IGIPT SPAIN ONE SL i, per tant, no concedir-li la llicència per a la reforma dels accessos al centre comercial Ànec Blau, a la finca situada a l’AV DEL CANAL OLÍMPIC, 24, així com per a la instal.lació d’un tòtem a la via pública, per les raons assenyalades a l’informe tècnic, esmentades a la part expositiva.

 

Segon.- Traslladar aquest acord als interessats perquè en tinguin coneixement i a l’efecte oportú.

 

PUNT 6è.-  Obres-Obra Major-003305/2008.- Vista la instància presentada per la senyora M. CARMEN ANTOLIN BUÑUEL, en què sol·licita llicència per a la reforma interior de l’habitatge existent a l’AV 314,   24.

 

Vist l'informe emès pels Serveis Tècnics municipals que és favorable.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’alcalde d’aquest Ajuntament de data 21 de juny de 2007 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 243, del dia 10/10/2007), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

1r.- Concedir a la senyora M. CARMEN ANTOLIN BUÑUEL, sense perjudici de tercers, llicència per a la reforma interior de l’habitatge aïllat existent a l’AV 314, 24, d'acord amb la memòria i els plànols presentats.

 

2n.- Fixar un termini d'execució de les obres de 12 mesos i manifestar a l'interessat que, un cop començades, el termini màxim d'interrupció serà de 3 mesos. Assenyalar en concepte de tributs les quantitats següents: Impost sobre construccions, obres i instal·lacions 4.696,12 euros, taxa 1.995,85 euros, placa d'obres 63,70 euros, pagats per autoliquidació núm: 813975 / 0. Fixar un dipòsit de 1.200,00 euros, que ja s’han ingressat en data 11-6-08.

 

3r.- Manifestar al titular que haurà d'acomplir el següent:

 

- S’hauran de complir les condicions generals assenyalades en el full que s’adjunta.

 

- L’ús de l’edifici serà únicament el d’unifamiliar, i la parcel.la serà única i indivisible.

 

- Al ser un edifici disconforme amb les condicions urbanístiques actuals, no es podrà ampliar el volum existent ni enderrocar i tornar a refer cap paret exterior.

 

- Les aigües pluvials si van a la via pública han d’anar a la calçada per sota la vorera.

 

- No s'acumularan materials a la via pública ni en espais qualificats com a verds o lliures d'edificació.

 

- La tala d'arbres serà la imprescindible per fer les obres.

 

4t.- Traslladar aquest acord a la interessada, fent constar que aquesta notificació té els efectes legals de llicència d’obres, i manifestar-li que, abans d’iniciar les obres haurà de comparèixer en l’edifici d’oficines de l’Ajuntament per tal que li siguin lliurats un projecte aprovat i la placa d'obres. Al mateix temps haurà d’aportar, un cop emplenats, els documents que s’adjunten.

 

PUNT 6è.-  Obres-Obra Major-003581/2005.- Vista la instància presentada per Imavenco Construcciones, SL i pel senyor Tomás Hernández Salmerón en la qual sol.liciten la transferència de la llicència que en un principi estava a nom de Promociones Elomas, SL, per a la construcció d’un habitatge unifamiliar aïllat al C/ de la Corunya, 23, a favor del senyor Tomás Hernández Salmerón.

 

Vist l’informe emès pel Cap dels Serveis Administratius i Jurídics de l’Àrea de Via Pública, que és favorable.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’alcalde d’aquest Ajuntament de data 21 de juny de 2007 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 243, del dia 10/10/2007), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

1r.- Transferir a favor del senyor Tomás Hernández Salmerón tots els drets i obligacions de la llicència d’obres per a la construcció d’un habitatge unifamiliar aïllat al C/ de la Corunya, 23.

 

2n.- Fixar en concepte de taxa la quantitat de 150,00 euros, que ja s’han pagat per autoliquidació 736939.

 

4t.- Als efectes de l’art. 16.2 de les Ordenances Metropolitanes d’Edificació, fixar la quantitat de 800,00 euros, que ja s’han dipositat en data 25-1-08.

 

3r.- Tornar a Promociones Elomas, SL la quantitat de 800,00 euros que té constituïts en metàl.lic segons carta de pagament de data 25-11-05 i núm. d’operació 200500040447; i manifestar-li que aquesta quantitat s’ingressarà al compte bancari indicat en la seva sol.licitud.

 

4t.- Traslladar aquest acord als interessats perquè en tinguin coneixement i a l’efecte oportú.

 

PUNT 6è.-  Obres-Obra Major-001962/2007.- Vist que la Junta de Govern Local en sessió celebrada el dia 6-9-07 va concedir a SOL 98 ZONA FRANCA SL, llicència per a la construcció d’un edifici plurifamiliar entremitgeres al C/ del Doctor Barraquer, 8.

 

Vist que es van fixar en concepte de tributs les quantitats següents: Impost sobre construccions 29.000,33 euros, taxa 12.325,14 euros, placa d’obres 62,00 euros, pagats per autoliquidació 657529; i en concepte de dipòsit de garantia la quantitat de 1.500,00 euros que l’interessat va ingressar en data 16-7-07.

 

Vistos els informes emesos pel servei d’Inspecció municipal en què indiquen que s’ha fet l’enderroc però no s’han iniciat les obres de construcció de l’edifici nou, i també informen que les voreres es troben en bon estat.

 

Atès que l’art. 6.3) de l’Ordenança fiscal núm. 6 vigent, disposa que en els casos de desistiment abans de la concessió de la llicència, la taxa serà del 50% de la quota inicial de la llicència.

 

Atès que en aquest cas la llicència ja s’ha concedit, pel que no procedeix la devolució de cap import de la taxa, però sí de l’Impost, la placa d’obres i el dipòsit de garantia

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’alcalde d’aquest Ajuntament de data 21 de juny de 2007 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 243, del dia 10/10/2007), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

1r.- Aprovar el desistiment formulat per SOL 98 ZONA FRANCA, SL i arxivar l’expedient de concessió de llicència per a la construcció d’un edifici plurifamiliar entremitgeres al C/ del Doctor Barraquer, 8.

 

2n.- Tornar a SOL 98 ZONA FRANCA, SL les quantitats següents: Impost sobre construccions, obres i instal.lacions 29.000,33 euros, placa d’obres 62,00 euros, pagats mitjançant autoliquidació núm. 657529. No retornar l’import corresponent a la taxa, d’acord amb l’exposat a la part expositiva del present acord.

 

3r.- Tornar a SOL 98 ZONA FRANCA SL la quantitat de 1.500,00 euros corresponents al dipòsit de garantia, que té constituïts en metàl.lic segons carta de pagament de data 16-07-07 i núm. d’operació 200700024955; i manifestar-li que, per tal de fer l’ingrés corresponent, ens haurà d’indicar el seu número de compte bancari mitjançant presentació d’una instància.

 

4t.- Manifestar a l’interessat que, per tal de poder retornar les quantitats corresponents a l’Impost de construccions i a la placa, hauran de comparèixer davant l’Organisme Autònom de la Diputació de Barcelona, situat en la planta baixa de l’edifici d’oficines de l’Ajuntament, acreditar-se com a representant legal de l’Empresa i aportar l’original de la carta de pagament i les dades bancàries

 

5è.- Traslladar aquest acord a l’interessat i a la Secció de Gestió Tributària perquè en tinguin coneixement i a l’efecte oportú.

 

 

PUNT 7è.-     PERMISOS AMBIENTALS AIM.

 

Activitats-AIM-000537/2008.- Vist l’expedient incoat a instància de SPEED BOXES SL, representada pel senyor Félix Antonio Gazquez Moreno, sol·licitant permís municipal ambiental d’obertura d'una activitat de taller de reparació de vehicles, situada a AV HABANA VIEJA, 3 Bl 3 Esc 4 BX L5, d’aquesta ciutat.

 

Atès que la tramitació de l’expedient s’ajusta a la normativa vigent aplicable, que s’ha realitzat el tràmit d’informació veïnal i que s’han incorporat els informes dels Serveis Municipals corresponents.

 

Vistes les al.legacions presentades pels veïns confrontants a l’activitat de referència.

 

Atès que la Ponència Tècnica Municipal ha informat favorablement l’activitat en data 06-06-08.

 

Atès que, de conformitat amb el que preveu l’article 41.3 de la Llei 3/1998, de 27 de febrer, de la Intervenció Integral de l’Administració Ambiental, l’Ordenança Reguladora de la Intervenció Integral de l’Administració Municipal en les Activitats i Instal·lacions i altra normativa concordant, la Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’alcalde d’aquest Ajuntament de data 21 de juny de 2007 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 243, del dia 10/10/2007), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

Primer.- Desestimar les al·legacions presentades pel senyor RICARDO DOMÍNGUEZ JIMÉNEZ, en base al dictamen de la Ponència Tècnica i l’informe dels Serveis Tècnics municipals que diu el següent:

 

Vista la memòria tècnica presentada en el punt 6 d’aquesta, s’argumenta la justificació d’estudi acústic teòric de l’activitat tenint present els diferents focus emissors de soroll de la zona de taller i els nivells màxims i mínims d’immissió exterior i interior establerts per la Llei 16/2002 de Protecció de la Contaminació Acústica i per la NBE.CA/88.

 

“Per aquest motiu, i com l’informe dels Serveis Tècnics és d’aprovació del projecte, no se li requereix a les activitats la presentació de cap estudi acústic que contempli proves sonomètriques, que serien molt més pròpies de presentar conjuntament amb el certificat final d’instal·lació, si es volgués demostrar la conformitat amb el que es va dir en l’estudi acústic teòric presentat.

 

És així que s’informa favorablement la documentació tècnica presentada d’obertura d’una activitat de taller de reparació de vehicles.”

 

Segon.- Concedir, sense perjudici de tercers i de les autoritzacions que s’hagin d’obtenir d’altres organismes, permís municipal ambiental a SPEED BOXES SL, amb NIF B-64731623, representada pel senyor Félix Antonio Gazquez Moreno, per a l’obertura d'una activitat de taller de reparació de vehicles, situada a AV HABANA VIEJA, 3 Bl 3 Esc 4 BX L5, d’aquesta ciutat, condicionat a les prescripcions següents:

 

- Legalització davant els Serveis d’Indústria de la Generalitat de Catalunya de totes les instal·lacions subjectes a reglamentació de seguretat industrial (instal·lació elèctrica i instal·lació d’aire comprimit).

 

- El pas de canonades i conductes pel forjat i parets de sectorització haurà de garantir el compliment de l’apartat SI 1-6 del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació.

 

- Els sistemes de ventilació garantiran el compliment del Reglament d’Instal.lacions Tèrmiques.

 

- S’haurà de preveure la instal·lació d’un extintor portàtil de CO2 al costat del quadre elèctric.

 

- Justificants del grau de reacció al foc dels materials d’interiors (falsos sostres, revestiments, materials de instal·lacions, etc.) d’acord amb el RSCIEI:

 

Marca de conformitat a normes UNE.

Segell.

Informes d’assaigs segons normes UNE.

 

- Certificat de l’empresa instal·ladora dels sistemes de protecció contra incendis, signat pel tècnic facultatiu corresponent conforme aquestes s’ajusten a les exigències establertes al Reglament d’Instal·lacions de protecció contra incendis (RD. 1942/93) i al RSCIEI.

 

- Els mitjans d’evacuació hauran d’estar degudament senyalitzats d’acord a les prescripcions definides en la norma UNE 23034:1988.

 

- Tot el vidriat exterior haurà de garantir el compliment de l’article 1.3 Impacte amb elements fràgils de la secció SU 2 Seguretat front el risc d’impacte document bàsic SU Seguretat d’utilització del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació.

 

- Tots els banys i cambres higièniques si tenen sistema de bloqueig des de l’interior, hauran de tenir un sistema de desbloqueig des de l’exterior.

 

- Maquinària sobre suports antivibratoris i mesures preventives d’insonorització.

 

- Compliment de la vigent Ordenança Municipal sobre protecció contra sorolls.

 

- Nivells màxims d’immissió exterior i interior d’acord a la Llei 16/2002 de Protecció contra la contaminació acústica :

 

Tipus d’immissió

Dia

Nit

Exterior

60

50

Interior

30

25

 

- S’haurà de preveure un sistema d’emmagatzematge diferenciat dels residus (paper, cartró lligat,...) que permetin lliurar-los correctament.

 

- El productor dels residus industrials ha de gestionar els seus residus de conformitat amb les determinacions del Catàleg de residus de Catalunya i del Decret 93/1999.

 

- El productor de residus industrials ha de portar el seu propi registre de residus en què consti l’origen dels residus, el codi segons el Catàleg de residus de Catalunya i la descripció i la gestió que es realitza amb cadascun d’ells.

 

- S’hauran de presentar els contractes de gestió dels diferents residus especials amb empresa gestora autoritzada.

 

- Cal complir la normativa específica del sector:

 

Reial decret 1457/86, de 10 de gener, regulació de l’activitat industrial i la prestació de serveis en els tallers de reparació de vehicles automòbils, dels seus equips i components.

 

Decret 298/1993, de 8 d’octubre, de modificació del Decret 147/87, de 31 de març, pel qual es regula l’activitat industrial i de prestació de serveis en els tallers de reparació de vehicles automòbils, dels seus equips i components.

 

- Cal complir el decret 93/1999, de 6 d’abril, de gestió dels residus. En concret:

 

S’ha de disposar de la justificació documental de la gestió dels residus generats per l’activitat (dissolvents i altres barreges brutes) mitjançant empresa autoritzada inscrita al Registre general de gestors de residus de Catalunya.

 

- Cal complir el Decret 70/2003, de 4 de març, sobre regulació dels fulls de reclamació/denúncia als establiments comercials i en l’activitat de prestació de serveis. En concret:

 

S’han de tenir fulls de reclamació/denúncia a disposició dels clients i ha d’haver, col·locat en un lloc ben visible, un rètol que informi als clients de la seva tinença.

 

- Cal complir la Llei 28/2005, de 26 de desembre, de mesures sanitàries enfront el tabaquisme i regulació de la venda, subministrament, el consum i la publicitat dels productes del tabac. En concret:

 

S’ha de col·locar, en lloc ben visible de l’entrada de l’establiment, un rètol que informi als clients de la prohibició de fumar.

 

- Els serveis higiènics també són del públic per la qual cosa, en el cas que la instal·lació de les taquilles dificulti el seu ús, s’haurà d’habilitat un espai independent per a la seva col·locació.

 

- Compliment de les mesures proposades pel peticionari en el projecte i en la documentació presentada.

 

- Contractació d’una pòlissa d’assegurances que cobreixi el risc de responsabilitat civil en cas de sinistre.

 

Tercer.- Confirmar amb caràcter definitiu els drets municipals de 3240,00 EUR., que ja han estat satisfets mitjançant autoliquidació núm. 736853 / 0.

 

Quart.- El present permís municipal queda subjecte al procediment de control periòdic cada vuit anys, control que haurà de sol·licitar el mateix titular de l’activitat, així com al procediment de revisió quan concorrin algunes de les causes previstes legalment.

 

L’activitat de referència no podrà exercir-se o funcionar fins que els Serveis Municipals corresponents hagin efectuat l’actuació de control previ per tal de comprovar que s’han complert correctament les prescripcions imposades i les mesures correctores proposades i emetin la corresponent Acta de Control Inicial favorable.

 

Per obtenir l’esmentada acta, el peticionari l’haurà de sol·licitar per escrit, en un termini màxim de 30 dies comptats a partir del dia que rebi la notificació del present acord, i hi haurà d’adjuntar Certificat del tècnic director de l’execució del projecte, conforme les obres i instal·lacions s’adapten al projecte presentat i les mesures correctores indicades pels Serveis Municipals també han estat adoptades correctament. L’esmentat Certificat haurà d’estar visat pel Col·legi professional corresponent.

 

En el supòsit que, abans de demanar la visita de comprovació, s’hagin de fer les proves per verificar el funcionament de màquines o instal·lacions, el titular haurà de comunicar-ho a l’Ajuntament per escrit i amb 5 dies d’antelació, explicitant la durada i les mesures adoptades per garantir que aquestes proves no afectaran ni crearan risc per a l’entorn, persones ni béns. A la realització de les proves podran assistir els tècnics que designi l’Ajuntament.

 

Cinquè.- Traslladar el present acord als interessats, advertint-los que, transcorreguts tres mesos comptats a partir de rebre la notificació del present acord, sense que s’hagi comunicat a aquest Ajuntament que s’ha efectuat correctament la instal·lació de l’activitat, caducarà l’expedient i, per tant, s’arxivaran les actuacions, de conformitat amb el que disposa l’article 92.1 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i de Procediment Administratiu Comú, sense perjudici de les actuacions administratives que correspongui emprendre en els supòsits d’obertura de l’activitat sense haver obtingut l’esmentada Acta de Control Inicial favorable.

 

 

PUNT 8è.-     APROVAR LA INICIATIVA DE FORMULAR EL PLA DE MOBILITAT URBANA EN L’ÀMBIT DE L’ENTITAT METROPOLITANA DEL TRANSPORT (EMT), I APROVAR TAMBÉ L’INICI DELS TREBALLS PER A LA NOSTRA PARTICIPACIÓ EN LA SEVA FORMULACIÓ.

 

Vist l’escrit presentat per l’Àrea Metropolitana del transport en data 23 de maig de 2008, on sol·liciten l’aprovació de la iniciativa de formular el Pla de Mobilitat Urbana en l’àmbit de l’Entitat Metropolitana del Transport i aprovar també l’inici dels treballs per a la nostra participació en la seva redacció.

 

Vist que l’Ajuntament de Castelldefels té pendent la redacció d’un nou Pla de Mobilitat Urbana, en compliment de la Llei 9/2003, de 13 de juny, de la mobilitat, que d’acord amb l’art. 9 correspon als Ajuntaments l’elaboració i aprovació dels plans de Mobilitat Urbana.

 

Vist l’informe emès pels Serveis Tècnics municipals en data 12/6/2008, que és favorable a la iniciativa presentada per l’EMT, per a la formulació del Pla de Mobilitat Urbana.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’alcalde d’aquest Ajuntament de data 21 de juny de 2007 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 243, del dia 10/10/2007), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

1r.- Aprovar la iniciativa presentada per l’Entitat Metropolitana del Transport de formulació del Pla de Mobilitat Urbana de l’EMT, així com aprovar també la participació del nostre Ajuntament en la seva formulació.

 

2n.- Sol.licitar a l’Entitat Metropolitana del Transport la redacció del Pla de Mobilitat Urbana del Municipi de Castelldefels, que s’haurà d’incloure dins del Pla de Mobilitat Urbana de l’EMT.

 

3r.- Designar la senyora Conxa Bohigas Bausà, Cap de la Secció de Via Pública, com a interlocutora amb l’EMT, a fi de transmetre la documentació i els suggeriments per part de l’Ajuntament.

 

4t.- Traslladar el present acord als interessats per al seu coneixement i efectes.

 

 

PUNT 9è.-     DEVOLUCIÓ DE LA GARANTIA DEFINITIVA A L’EMPRESA ADJUDICATÀRIA DEL SERVEI DE NETEJA I PROTECCIÓ ANTIGRAFFITI DE SUPERFÍCIES A CASTELLDEFELS.

 

Vist l’expedient tramitat a instància de l’empresa ANTIGRAFF, SL, sol·licitant la devolució de la garantia definitiva de les obres epigrafiades, i de conformitat amb el que disposa l’article 90 de la Llei 30/2007, de 30 d’octubre, de Contractes del Sector Públic.

 

Atès l’informe favorable emès pel Cap de la UI d’Espai Públic i Serveis en data 02 de juny de 2008.

 

Atès que l'adopció d'aquest acord és competència d'aquesta Junta de Govern Local en virtut de les delega­cions conferides per l’alcaldia mitjançant Decret de 8 de maig de 2008 (BOP núm. 122, del 21/05/2008), per unanimitat,

 

A C O R D A :

 

Primer.- Tornar a l’empresa ANTIGRAFF, SL, adjudicatària del servei de neteja i protecció antigraffiti de superfícies a Castelldefels, la garantia definitiva d’import 480,81€, contra presentació de l’original de la carta de pagament que va constituir en data 14 d’agost de 2002, en concepte de garantia del compliment del contracte, per haver-se donat la finalització d’aquest, sense existir responsabilitats exigibles.

 

Segon.- Traslladar l’acord anterior a tots els interessats que constin a l’expedient.