ACTA DE SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL

 

Identificació de la sessió

Núm.:          18/2009

Caràcter:      Ordinària, 1a convocatòria

Data:           14 de maig de 2009

Horari:         de 18:02 a 18:14 hores

Lloc:            Sala de Juntes ubicada al Cr. Doctor Trueta 26-28,  3a planta.

 

Hi assisteixen:

 

Pedro Sanz Sánchez                            1r Tinent d’alcalde- President

María del Mar Latorre Rodríguez           2a Tinenta d’alcalde

Anna María Pérez Fernández                3a Tinenta d’alcalde

María Miranda Cuervas                        5a Tinenta d’alcalde

Santiago Barona i Garcia                      6è Tinent d’alcalde

Antonio Serrano Martínez                    7è Tinent d’alcalde

 

Han excusat l’absència els regidors/es següents:

 

Joan Sau i Pagès                                 Alcalde

 

Observadors/es:

 

Ramón Morera i Castell

Núria Milà i Gonzalo

Joaquim Ibars Martínez

Ruth Ortega de la Fuente

Lourdes Carreras Gallardo

Candela López Tagliafico

Carlos-A. Parragués Taddeo

 

 

Han excusat l’absència els observadors/es següents:

 

Ma Carme Sánchez Martín

 

 

No hi han assistit

 

Joan-Lluís Amigó Carbonell                 4t Tinent d’alcalde

 

 

Actua de secretari el senyor José Antonio Andrés Hernández, secretari general de la Corporació Municipal, qui estén la present acta, i assisteix l'interventor municipal, senyor José Luis Iranzo Sancho.

 

Constatada l'existència de quòrum legal per a la seva vàlida celebració en primera convocatòria, la Presidència obre la sessió, d'acord amb l'ordre del dia de la convocatòria i de la manera següent:

 

 

PUNT 1r.-      APROVACIÓ DE L'ESBORRANY DE L'ACTA DE LA SESSIÓ ANTERIOR.

 

Es dóna per llegit l'esborrany de l'acta de la sessió anterior de la Junta de Govern Local, celebrada en primera convocatòria el dia 7 de maig de 2009, el qual s’aprova per unanimitat, amb l’emena següent:

 

Al punt 9è, paràgraf 2 de la part expositiva, pàg. 29, on diu:

 

“Vist que la Junta de Govern Local, de data 02 d’abril de 2009, va acordar adjudicar provisionalment pel procediment negociat sense publicitat per raó de la quantia i amb consulta, la contractació del subministrament esmentat, a l’empresa COOPERATIVA ALBERA, SCCL, pel preu de 67.940,88€ IVA inclòs.”

 

Ha de dir:

 

“Vist que la Junta de Govern Local, de data 02 d’abril de 2009, va acordar adjudicar provisionalment pel procediment negociat sense publicitat per raó de la quantia i amb consulta, la contractació del subministrament esmentat, a l’empresa ALBERA, SCCL, pel preu de 67.940,88€ IVA inclòs.”

 

Al punt 9è, paràgraf 1 de la part resolutiva, pàg. 29, on diu:

 

“Primer.- Adjudicar definitivament, pel procediment negociat sense publicitat per raó de la quantia i amb consulta, la contractació del subministrament i col·locació de mobiliari per a l’escola-bresol del carrer Ginesta 20-22 del barri de Granvia-mar de Castelldefels, a COOPERATIVA ALBERA, SCCL, per la quantitat de 67.940,88€, IVA inclòs.”

 

Ha de dir:

 

“Primer.- Adjudicar definitivament, pel procediment negociat sense publicitat per raó de la quantia i amb consulta, la contractació del subministrament i col·locació de mobiliari per a l’escola-bresol del carrer Ginesta 20-22 del barri de Granvia-mar de Castelldefels, a ALBERA, SCCL, per la quantitat de 67.940,88€, IVA inclòs.”

 

 

PUNT 2n.-   DISPOSICIONS OFICIALS I COMUNICACIONS REBUDES.

 

-   Ordre CMC/216/2009, de 16 d’abril, (DOGC núm. 5372, de 5 de maig), per la qual s’aproven les bases que han de regir la concessió de subvencions a entitats privades sense finalitat de lucre que programin activitats culturals relacionades amb la cultura popular i tradicional.

 

-         Resolució MAH/1188/2009, de 24 d’abril, (DOGC núm. 5372, de 5 de maig), per la qual es fa pública la convocatòria dels ajuts a la gestió forestal sostenible per a l’any 2009 (codi de la convocatòria 04.08.09) (Ordre MAH/105/2008, bases reguladores).

 

-         Llei 6/2009, del 28 d’abril, (DOGC núm. 5374, de 7 de maig), d’avaluació ambiental de plans i programes.

 

-         Resolució VCP/1249/2009, de 30 de març, (DOGC núm. 5374, de 7 de maig), per la qual s’obre la convocatòria corresponent a l’any 2009 per a la concessió d’ajuts Eurodistricte al desenvolupament de projectes de cooperació a l’Espai Català Transfronterer.

 

-         Reial Decret-ley 6/2009, de 30 d’abril, (BOE núm. 111, de 7 de maig), pel qual s’adopten determinades mesures en el sector energètic i s’aprova l’abonament social.

 

 

-         Resolució EDU/1233/2009, de 27 d’abril, (DOGC núm. 5374, de 7 de maig), per la qual s’implanta el cicle de formació professional inicial de Gestió d’allotjament turístics al IES Mediterrània.

 

-         Sentència del Jutjat Contenciós Administratiu núm. 14 de Barcelona per la qual es condemna a aquest Ajuntament a l’abonament de la quantitat de 759 euros a F.O.G. per caiguda a la via pública.

 

-         Decret de la Presidència de la Diputació de Barcelona, de data 21 d’abril de 2009, (BOPB núm. 111, de 9 de maig), pel qual s'aproven les Instruccions de gestió d’actuacions de l’àmbit  de suport a les infraestructures i els  equipaments locals del Pla de concertació Xarxa Barcelona Municipis de Qualitat 2008-2011.

 

 

PUNT 3r.-      APROVACIÓ DE LES BASES GENERALS QUE HAURAN DE REGIR EL PROCÉS DE FUNCIONARITZACIÓ DEL PERSONAL LABORAL DE L’AJUNTAMENT DE CASTELLDEFELS.

 

Atès el que disposa la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, i les Disposicions Transitòries 10a, 12a i 13a del TRFPC.

 

Atès l’article 40 del conveni col·lectiu del personal laboral de l’Ajuntament vigent pels anys 2008-2011, aprovat pel Ple de l’Ajuntament, en sessió celebrada el dia 27 de novembre de 2008.

 

Atès l’acta de reunió de la Comissió de funcionarització del dia 20 d’abril de 2009.

 

Atès que la relació de llocs de treball aprovada en sessió plenària del dia 26 de febrer de 2009 concreta els llocs de treball que hagin de ser ocupats per personal funcionari.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. Alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

Primer.- Aprovar les bases generals que hauran de regir el procés de funcionarització del personal laboral de l’Ajuntament de Castelldefels.

 

Segon.- Traslladar l’acord als interessats que constin a l’expedient.

 

Tercer.- Publicar les esmentades bases de funcionarització en el BOP i DOGC.

 

 

PUNT 4t.-      APROVACIÓ DE LA RELACIÓ DE FACTURES NÚM. 16/2009.

 

VISTA la relació adjunta, confeccionada per la UI de Comptabilitat, i que conté les obligacions reconegudes provisionalment a aprovar.

 

ATÈS que en tots els supòsits s’acompleixen els requisits exigits per les Bases d’Execució del Pressupost i es disposa de suficient consignació pressupostària.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’alcalde d’aquest ajuntament de 23 de març de 2009 i pel Ple d’aquest Ajuntament en sessió del dia 28 de juny de 2007, per unanimitat,

 

A C O R D A :

 

Aprovar el reconeixement definitiu de les obligacions incloses en la relació adjunta de factures núm.16/2009, de data 11 de maig de 2009, per import net total de 783.690,49 euros.

 

 

PUNT 5è.-     APROVACIÓ DE CERTIFICACIONS D’OBRA.

 

VISTES les certificacions d’obra, el detall de les quals figura en la part dispositiva.

 

ATÈS que disposen del vistiplau dels Serveis Tècnics Municipals i de suficient consignació pressupostària en les partides que, així mateix, s’indiquen.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’alcalde d’aquest ajuntament de 23 de març de 2009 i pel Ple d’aquest Ajuntament en sessió del dia 28 de juny de 2007, per unanimitat,

 

A C O R D A :

 

Aprovar les certificacions següents, reconeixent-ne l’obligació del seu pagament:

 

Obra: “FONAMENTACIÓ DE L’ESTRUCTURA I MUR DE CONTENCIÓ FASE II EDIFICI ANNEX A LA GUAITA” (Cert. núm. 1)

Adjudicatari: ESTRUSAL, SL

Import adjudicat:                               110.226,22 €

Import certificat:                                  35.775,37 €

Import pendent de certificar:                74.490,85 €

 

Obra: “URBANITZACIÓ DE L’ÀMBIT SITUAT ENTRE EL C/ DE LA FONT, CAMÍ DEL FONDO I L’AV. 309” (Cert. núm. 1)

Adjudicatari: LA FRANJA, SL

Import adjudicat:                            1.934.228,54 €

Import certificat:                                505.348,43 €

Import pendent de certificar:            1.428.880,11 €

 

Obra: “URBANITZACIÓ DE L’ÀMBIT SITUAT ENTRE EL C/ DE LA FONT, CAMÍ DEL FONDO I L’AV. 309” (Cert. núm. 2)

Adjudicatari: LA FRANJA, SL

Import adjudicat:                            1.934.228,54 €

Import certificat:                                222.936,79 €

Import pendent de certificar:            1.205.943,32 €

 

 

PUNT 6è.-     PERMISOS AMBIENTALS AIM.

 

Activitats-AIM-006264/2008.- Vist l’expedient iniciat per l’AJUNTAMENT DE CASTELLDEFELS de permís municipal ambiental d’obertura d'una activitat de comissaria de la Policia Local i aparcament, situada a PL ESPERANTO, 4B, d’aquesta ciutat.

 

Atès que la tramitació de l’expedient s’ajusta a la normativa vigent aplicable, que s’ha realitzat el tràmit d’informació veïnal i que s’han incorporat els informes dels Serveis Municipals corresponents.

 

Atès que la Ponència Tècnica Municipal ha informat favorablement l’activitat en data 04-05-09.

 

Atès que, de conformitat amb el que preveu l’article 41.3 de la Llei 3/1998, de 27 de febrer, de la Intervenció Integral de l’Administració Ambiental, l’Ordenança Reguladora de la Intervenció Integral de l’Administració Municipal en les Activitats i Instal·lacions i altra normativa concordant, la Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. Alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

Primer.- Aprovar, sense perjudici de tercers i de les autoritzacions que s’hagin d’obtenir d’altres organismes, l’expedient de permís municipal ambiental a nom de l’AJUNTAMENT DE CASTELLDEFELS, amb NIF P-0805500-F, per a l’obertura d'una activitat de comissaria de la Policia Local i aparcament, situada a PL ESPERANTO, 4B, d’aquesta ciutat, condicionat a les prescripcions següents:

 

- Legalització davant els Serveis d’Indústria de la Generalitat de Catalunya de totes les instal·lacions subjectes a reglamentació de seguretat industrial (instal·lació elèctrica, de climatització i ascensor).

 

- El pas de canonades i conductes pel forjat i parets de sectorització haurà de garantir el compliment de l’apartat SI 1-6 del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació.

 

- Els sistemes de ventilació garantiran el compliment del nou Reglament de Instal·lacions Tèrmiques (RITE) a partir del mètode de ventilacions especificat en aquesta normativa.

 

- S’haurà de preveure la instal·lació d’un extintor portàtil de CO2 al costat del quadre elèctric.

 

- Justificants del grau de reacció al foc dels materials d’interiors (falsos sostres, revestiments, materials de instal·lacions, etc.) d’acord amb l’article de Reacció al foc dels elements constructius, decoratius i de mobiliari de la NBE.CPI-96 mitjançant:

Marca de conformitat a normes UNE.

 

Segell.

Informes d’assaigs segons normes UNE.

 

- Certificat de l’empresa instal·ladora dels sistemes de protecció contra incendis, signat pel tècnic facultatiu corresponent conforme aquestes s’ajusten a les exigències establertes al Reglament d’Instal·lacions de protecció contra incendis (RD. 1942/93) i  a la NBE.CPI-96.

 

- Compliment de l’article relatiu a les Portes situades en recorreguts d’evacuació de la NBE.CPI-96.

 

- Els mitjans d’evacuació s’hauran de senyalitzar correctament d’acord als articles sobre senyalització de les instal·lacions manuals de protecció contra incendis i article sobre senyalització dels medis d’evacuació de la NBE.CPI-96.

 

- Tot el vidriat exterior haurà de garantir el compliment de l’article 1.3 Impacte amb elements fràgils de la secció SU 2 Seguretat front el risc d’impacte document bàsic SU Seguretat d’utilització del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació.

 

- Tots els banys i cambres higièniques si tenen sistema de bloqueig des de l’interior, hauran de tenir un sistema de desbloqueig des de l’exterior.

 

Maquinària sobre suports antivibratoris

Compliment de la vigent Ordenança Municipal sobre protecció contra sorolls i de la Llei 16/2002 de protecció contra la contaminació acústica.

 

- S’haurà de preveure un sistema d’emmagatzematge diferenciat dels residus (paper, cartró lligat,...) que permetin lliurar-los correctament.

 

- Els recanvis de tinta per impressores, fotocopiadores, etc, haurà de ser retirat per empresa gestora autoritzada o bé dipositat periòdicament als punts de recollida específica per a aquests residus

 

- Condicions d’accessibilitat segons exigència del Decret 135/95 amb el que s’aprova el Codi d’accessibilitat.

 

- S’ha de complir el decret 135/1995, de 24 de març, de promoció de l’accessibilitat i supressió de barreres arquitectòniques i que aprova el codi d’accessibilitat, en concret:

 

Les cambres higièniques adaptades han de complir les característiques obligatòries indicades al decret i l’itinerari, des de la via pública, ha de ser adaptat.

 

- Cal complir el Reial decret 865/2003, de 4 de juliol i el decret 352/2004, de 27 de juliol, de criteris i condicions higienicosanitàries per a la prevenció i el control de la legionel·losi, en especial:

 

S’ha de tenir un programa d’autocontrol del sistema d’aigua calenta sanitària en el qual s’indiqui quin és el mètode de control preventiu de legionel·losi i qui és el responsable de la seva realització.

 

- Cal complir la Llei 28/2005, de 26 de desembre, de mesures sanitàries enfront el tabaquisme i regulació de la venda, el subministrament i la publicitat dels productes del tabac. En particular:

 

Es prohibit fumar i s’han de col·locar, a l’entrada i a l’interior de la comissaria i de l’aparcament, rètols que informin als usuaris i treballadors de la prohibició de fumar.

 

- Les plaques turques de la zona de detenció han de ser inodores, per la qual cosa han de tenir sifó situat just a sota.

 

- La superfície dels vestuaris: 25m2 el femení i 178m2 el masculí, implica que com a màxim pugui haver-hi 12 agents o treballadores femenines i 89 agents o treballadors masculins (2m2 / treballador)

 

- Compliment de les mesures proposades pel peticionari en el projecte i en la documentació presentada.

 

- Contractació d’una pòlissa d’assegurances que cobreixi el risc de responsabilitat civil en cas de sinistre.

 

Segon.- El present permís municipal queda subjecte al procediment de control periòdic cada vuit anys, control que haurà de sol·licitar el mateix titular de l’activitat, així com al procediment de revisió quan concorrin algunes de les causes previstes legalment.

 

L’activitat de referència no podrà exercir-se o funcionar fins que els Serveis Municipals corresponents hagin efectuat l’actuació de control previ per tal de comprovar que s’han complert correctament les prescripcions imposades i les mesures correctores proposades i emetin la corresponent Acta de Control Inicial favorable.

 

Per obtenir l’esmentada acta, el peticionari l’haurà de sol·licitar per escrit, en un termini màxim de 30 dies comptats a partir del dia que rebi la notificació del present acord, i hi haurà d’adjuntar Certificat del tècnic director de l’execució del projecte, conforme les obres i instal·lacions s’adapten al projecte presentat i les mesures correctores indicades pels Serveis Municipals també han estat adoptades correctament. L’esmentat Certificat haurà d’estar visat pel Col·legi professional corresponent.

 

En el supòsit que, abans de demanar la visita de comprovació, s’hagin de fer les proves per verificar el funcionament de màquines o instal·lacions, el titular haurà de comunicar-ho a l’Ajuntament per escrit i amb 5 dies d’antelació, explicitant la durada i les mesures adoptades per garantir que aquestes proves no afectaran ni crearan risc per a l’entorn, persones ni béns. A la realització de les proves podran assistir els tècnics que designi l’Ajuntament.

 

Tercer.- Traslladar el present acord als interessats, advertint-los que, transcorreguts tres mesos comptats a partir de rebre la notificació del present acord, sense que s’hagi comunicat a aquest Ajuntament que s’ha efectuat correctament la instal·lació de l’activitat, caducarà l’expedient i, per tant, s’arxivaran les actuacions, de conformitat amb el que disposa l’article 92.1 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i de Procediment Administratiu Comú, sense perjudici de les actuacions administratives que correspongui emprendre en els supòsits d’obertura de l’activitat sense haver obtingut l’esmentada Acta de Control Inicial favorable.

 

PUNT 6è.-  Activitats-AIM-006528/2008.- Vist l’expedient incoat a instància de JEFATURA SUPERIOR POLICIA CATALUNYA, MIR, representada pel senyor José Luis Sánchez, sol·licitant permís municipal ambiental d’obertura d'una activitat d'oficines administratives de la Policia Nacional, situada a PL ESPERANTO, 4C, d’aquesta ciutat.

 

Atès que la tramitació de l’expedient s’ajusta a la normativa vigent aplicable, que s’ha realitzat el tràmit d’informació veïnal i que s’han incorporat els informes dels Serveis Municipals corresponents.

 

Atès que la Ponència Tècnica Municipal ha informat favorablement l’activitat en data 04-05-09.

 

Atès que, de conformitat amb el que preveu l’article 41.3 de la Llei 3/1998, de 27 de febrer, de la Intervenció Integral de l’Administració Ambiental, l’Ordenança Reguladora de la Intervenció Integral de l’Administració Municipal en les Activitats i Instal·lacions i altra normativa concordant, la Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. Alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

Primer.- Concedir, sense perjudici de tercers i de les autoritzacions que s’hagin d’obtenir d’altres organismes, permís municipal ambiental a JEFATURA SUPERIOR POLICIA CATALUNYA, MIR, amb NIF S-0816003-H, per a l’obertura d'una activitat d'oficines administratives de la Policia Nacional, situada a PL ESPERANTO, 4C, d’aquesta ciutat, condicionat a les prescripcions següents:

 

- Legalització davant els Serveis d’Indústria de la Generalitat de Catalunya de totes les instal·lacions subjectes a reglamentació de seguretat industrial (instal·lació elèctrica, de climatització i ascensor).

 

- El pas de canonades i conductes pel forjat i parets de sectorització haurà de garantir el compliment de l’apartat SI 1-6 del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació.

 

-Els sistemes de ventilació garantiran el compliment del nou Reglament de Instal·lacions Tèrmiques (RITE) a partir del mètode de ventilacions especificat en aquesta normativa.

 

- S’haurà de preveure la instal·lació d’un extintor portàtil de CO2 al costat del quadre elèctric.

 

- Justificants del grau de reacció al foc dels materials d’interiors (falsos sostres, revestiments, materials de instal·lacions, etc.) d’acord amb l’article 4 Reacció al foc dels elements constructius, decoratius i de mobiliari del document bàsic SI Seguretat en cas d’incendi del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació mitjançant:

 

Marca de conformitat a normes UNE.

Segell.

Informes d’assaigs segons normes UNE.

 

- Certificat de l’empresa instal·ladora dels sistemes de protecció contra incendis, signat pel tècnic facultatiu corresponent conforme aquestes s’ajusten a les exigències establertes al Reglament d’Instal·lacions de protecció contra incendis (RD. 1942/93) i a l’apartat SI del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació.

 

- Compliment de l’article 6 Portes situades en recorreguts d’evacuació de la secció SI 3-6 del document bàsic SI Seguretat en cas d’incendi del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació.

 

-Els mitjans d’evacuació s’hauran de senyalitzar correctament d’acord als articles 2 Senyalització de les instal·lacions manuals de protecció contra incendis i article 7 Senyalització dels medis d’evacuació del document bàsic SI Seguretat en cas d’incendi del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació.

 

- Tot el vidriat exterior haurà de garantir el compliment de l’article 1.3 Impacte amb elements fràgils de la secció SU 2 Seguretat front el risc d’impacte document bàsic SU Seguretat d’utilització del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació.

 

-Tots els banys i cambres higièniques si tenen sistema de bloqueig des de l’interior, hauran de tenir un sistema de desbloqueig des de l’exterior.

 

- Maquinària sobre suports antivibratoris.

 

- Compliment de la vigent Ordenança Municipal sobre protecció contra sorolls i de la Llei 16/2002 de protecció contra la contaminació acústica.

 

- S’haurà de preveure un sistema d’emmagatzematge diferenciat dels residus (paper, cartró lligat,...) que permetin lliurar-los correctament.

 

- Els recanvis de tinta per impressores, fotocopiadores, etc, haurà de ser retirat per empresa gestora autoritzada o bé dipositat periòdicament als punts de recollida específica per a aquests residus.

 

- Condicions d’accessibilitat segons exigència del Decret 135/95 amb el que s’aprova el Codi d’accessibilitat.

 

- Els serveis higiènics hauran d’estar dotats ventilació ja sigui directa o forçada.

 

- Cal complir el Decret 135/1995, de 24 de març, sobre promoció de l’accessibilitat de supressió de barreres arquitectòniques. En concret:

 

L’itinerari ha de ser, des de la via pública, adaptat. L’amplada mínima serà de 0.90m, diàmetre d’1,50m lliure de gir i d’1,20m en canvis de direcció.

Els serveis higiènics hauran de tenir porta amb amplada mínima de 0’80m, amb manetes de pressió o palanca i obrint-se cap enfora o corredissa.

El wàter ha de tenir dues barres de suport  d’alçada entre 0’70 i 0’75m i la lateral ha de ser batent. Haurà d’haver un espai d’apropament lateral lliure de 0’80m.

El rentamans no podrà tenir peu i l’aixeta serà de pressió o palanca.

El mirall tindrà el cantell inferior a una alçada màxima de 0’90m d’alçada.

Haurà d’estar correctament senyalitzat.

 

- Cal complir Reial decret 486/1997, de 14 d’abril, de disposicions mínimes de seguretat i salut als lloc de treball. En particular:

 

S’haurà de disposar d’un lloc per la roba del personal.

 

- Cal complir la Llei 28/2005, de 26 de desembre, de mesures sanitàries enfront el tabaquisme i regulació de la venda, el subministrament, el consum i la publicitat dels productes del tabac. En concret:

 

Es prohibit fumar i s’ha de col·locar, en llocs ben visibles de l’entrada i de l’interior de les oficines, rètols que informin als clients de la prohibició de fumar.

 

- Compliment de les mesures proposades pel peticionari en el projecte y en la documentació presentada.

 

- Contractació d’una pòlissa d’assegurances que cobreixi el risc de responsabilitat civil en cas de sinistre.

 

Segon.- El present permís municipal queda subjecte al procediment de control periòdic cada vuit anys, control que haurà de sol·licitar el mateix titular de l’activitat, així com al procediment de revisió quan concorrin algunes de les causes previstes legalment.

 

L’activitat de referència no podrà exercir-se o funcionar fins que els Serveis Municipals corresponents hagin efectuat l’actuació de control previ per tal de comprovar que s’han complert correctament les prescripcions imposades i les mesures correctores proposades i emetin la corresponent Acta de Control Inicial favorable.

 

Per obtenir l’esmentada acta, el peticionari l’haurà de sol·licitar per escrit, en un termini màxim de 30 dies comptats a partir del dia que rebi la notificació del present acord, i hi haurà d’adjuntar Certificat del tècnic director de l’execució del projecte, conforme les obres i instal·lacions s’adapten al projecte presentat i les mesures correctores indicades pels Serveis Municipals també han estat adoptades correctament. L’esmentat Certificat haurà d’estar visat pel Col·legi professional corresponent.

 

En el supòsit que, abans de demanar la visita de comprovació, s’hagin de fer les proves per verificar el funcionament de màquines o instal·lacions, el titular haurà de comunicar-ho a l’Ajuntament per escrit i amb 5 dies d’antelació, explicitant la durada i les mesures adoptades per garantir que aquestes proves no afectaran ni crearan risc per a l’entorn, persones ni béns. A la realització de les proves podran assistir els tècnics que designi l’Ajuntament.

 

Tercer.- Traslladar el present acord als interessats, advertint-los que, transcorreguts tres mesos comptats a partir de rebre la notificació del present acord, sense que s’hagi comunicat a aquest Ajuntament que s’ha efectuat correctament la instal·lació de l’activitat, caducarà l’expedient i, per tant, s’arxivaran les actuacions, de conformitat amb el que disposa l’article 92.1 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i de Procediment Administratiu Comú, sense perjudici de les actuacions administratives que correspongui emprendre en els supòsits d’obertura de l’activitat sense haver obtingut l’esmentada Acta de Control Inicial favorable.

 

PUNT 6è.-  Activitats-AIM-001182/2009.- Vist l’expedient incoat a instància de LA FORMIGUETA SCP, representada per la senyora M.A.G.M., sol·licitant permís municipal ambiental de trasllat d'una activitat de venda al detall de joguines, peces de vestir, accessoris i altres articles per a bebès, situada a AV DE MANUEL GIRONA, 26 BX, d’aquesta ciutat.

 

Atès que la tramitació de l’expedient s’ajusta a la normativa vigent aplicable, que s’ha realitzat el tràmit d’informació veïnal i que s’han incorporat els informes dels Serveis Municipals corresponents.

 

Atès que la Ponència Tècnica Municipal ha informat favorablement l’activitat en data 20-04-09.

 

Atès que, de conformitat amb el que preveu l’article 41.3 de la Llei 3/1998, de 27 de febrer, de la Intervenció Integral de l’Administració Ambiental, l’Ordenança Reguladora de la Intervenció Integral de l’Administració Municipal en les Activitats i Instal·lacions i altra normativa concordant, la Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. Alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

Primer.- Concedir, sense perjudici de tercers i de les autoritzacions que s’hagin d’obtenir d’altres organismes, permís municipal ambiental a LA FORMIGUETA SCP, amb NIF J-64358369, representada per la senyora M.A.G.M., per al trasllat d'una activitat de venda al detall de joguines, peces de vestir, accessoris i altres articles per a bebès, situada a AV DE MANUEL GIRONA, 26 BX, d’aquesta ciutat, i que abans estava situada al carrer Església núm 83, BX 03, condicionat a les prescripcions següents:

 

-Legalització davant els Serveis d’Indústria de la Generalitat de Catalunya de totes les instal·lacions subjectes a reglamentació de seguretat industrial (instal·lació elèctrica).

 

- El pas de canonades i conductes pel forjat i parets de sectorització haurà de garantir el compliment de l’apartat SI 1-6 del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació.

 

- Els sistemes de ventilació garantiran el compliment del nou Reglament de Instal·lacions Tèrmiques (RITE) a partir del mètode de ventilacions especificat en aquesta normativa

 

- S’haurà de preveure la instal·lació d’un extintor portàtil de CO2 al costat del quadre elèctric.

 

- Justificants del grau de reacció al foc dels materials d’interiors (falsos sostres, revestiments, materials de instal·lacions, etc.) d’acord amb l’article 4 Reacció al foc dels elements constructius, decoratius i de mobiliari del document bàsic SI Seguretat en cas d’incendi del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació mitjançant:

 

Marca de conformitat a normes UNE.

Segell.

Informes d’assaigs segons normes UNE.

 

- Certificat de l’empresa instal·ladora dels sistemes de protecció contra incendis, signat pel tècnic facultatiu corresponent conforme aquestes s’ajusten a les exigències establertes al Reglament d’Instal·lacions de protecció contra incendis (RD. 1942/93) i a l’apartat SI del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació.

 

- Compliment de l’article 6 Portes situades en recorreguts d’evacuació de la secció SI 3-6 del document bàsic SI Seguretat en cas d’incendi del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació.

 

- Els mitjans d’evacuació s’hauran de senyalitzar correctament d’acord als articles 2 Senyalització de les instal·lacions manuals de protecció contra incendis i article 7 Senyalització dels medis d’evacuació del document bàsic SI Seguretat en cas d’incendi del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació.

 

- Tot el vidriat exterior haurà de garantir el compliment de l’article 1.3 Impacte amb elements fràgils de la secció SU 2 Seguretat front el risc d’impacte document bàsic SU Seguretat d’utilització del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació.

 

- Tots els banys i cambres higièniques si tenen sistema de bloqueig des de l’interior, hauran de tenir un sistema de desbloqueig des de l’exterior.

 

- Maquinària sobre suports antivibratoris.

 

- Compliment de la vigent Ordenança Municipal sobre protecció contra sorolls i de la Llei 16/2002 de protecció contra la contaminació acústica.

 

- S’haurà de preveure un sistema d’emmagatzematge diferenciat dels residus (paper, cartró lligat, envasos...) que permetin lliurar-los correctament.

 

- Cal complir Llei 23/2003, de 10 de juliol, sobre garanties en la venda de béns de consum.

 

- Cal complir el Decret 73/2002, de 9 de Febrer, sobre Indicació de preus dels productes oferts als consumidors i usuaris.

 

- Cal complir el Decret 70/2003, de 4 de març, sobre regulació dels fulls de reclamació/denúncia als establiments comercials i en l’activitat de prestació de serveis, en concret:

 

S’han de tenir fulls de reclamació/denúncia a disposició dels clients i un rètol, situat en lloc ben visible, que informi als clients.

 

- Cal complir els Decrets 100/1984 i 135/1995 sobre supressió de barreres arquitectòniques i codi d’accessibilitat. Concret:

 

Ha d’haver-hi serveis higiènics adaptats per a persones amb discapacitat, complint tot els seus requisits i l’itinerari d’accés, des de la via pública, ha de ser practicable i es recomana adaptat.

 

- Cal complir la Llei 28/2005, de 26 de desembre, de mesures sanitàries enfront el tabaquisme i regulació de la venda, el subministrament, el consum i la publicitat dels productes del tabac. En concret:

 

S’ha de col·locar, en lloc ben visible de l’entrada de l’establiment, un rètol que informi als clients de la prohibició de fumar.

 

- Compliment de les mesures proposades pel peticionari en el projecte i en la documentació presentada.

 

- Contractació d’una pòlissa d’assegurances que cobreixi el risc de responsabilitat civil en cas de sinistre.

 

Segon.- Confirmar amb caràcter definitiu els drets municipals de 970,70 EUR., que ja han estat satisfets mitjançant autoliquidació núm. 888427 / 0.

 

Tercer.- El present permís municipal queda subjecte al procediment de control periòdic cada vuit anys, control que haurà de sol·licitar el mateix titular de l’activitat, així com al procediment de revisió quan concorrin algunes de les causes previstes legalment.

 

L’activitat de referència no podrà exercir-se o funcionar fins que els Serveis Municipals corresponents hagin efectuat l’actuació de control previ per tal de comprovar que s’han complert correctament les prescripcions imposades i les mesures correctores proposades i emetin la corresponent Acta de Control Inicial favorable.

 

Per obtenir l’esmentada acta, el peticionari l’haurà de sol·licitar per escrit, en un termini màxim de 30 dies comptats a partir del dia que rebi la notificació del present acord, i hi haurà d’adjuntar Certificat del tècnic director de l’execució del projecte, conforme les obres i instal·lacions s’adapten al projecte presentat i les mesures correctores indicades pels Serveis Municipals també han estat adoptades correctament. L’esmentat Certificat haurà d’estar visat pel Col·legi professional corresponent.

 

En el supòsit que, abans de demanar la visita de comprovació, s’hagin de fer les proves per verificar el funcionament de màquines o instal·lacions, el titular haurà de comunicar-ho a l’Ajuntament per escrit i amb 5 dies d’antelació, explicitant la durada i les mesures adoptades per garantir que aquestes proves no afectaran ni crearan risc per a l’entorn, persones ni béns. A la realització de les proves podran assistir els tècnics que designi l’Ajuntament.

 

Quart.- Traslladar el present acord als interessats, advertint-los que, transcorreguts tres mesos comptats a partir de rebre la notificació del present acord, sense que s’hagi comunicat a aquest Ajuntament que s’ha efectuat correctament la instal·lació de l’activitat, caducarà l’expedient i, per tant, s’arxivaran les actuacions, de conformitat amb el que disposa l’article 92.1 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i de Procediment Administratiu Comú, sense perjudici de les actuacions administratives que correspongui emprendre en els supòsits d’obertura de l’activitat sense haver obtingut l’esmentada Acta de Control Inicial favorable.

 

PUNT 6è.-  Activitats-AIM-008871/2007.- Vist l’expedient incoat a instància de M.C.M.H., sol·licitant permís municipal ambiental d’obertura d'una activitat de bar cafeteria, situada a AV DE MANUEL GIRONA, 16 Esc A BX 02, d’aquesta ciutat.

 

Atès que la tramitació de l’expedient s’ajusta a la normativa vigent aplicable, que s’ha realitzat el tràmit d’informació veïnal i que s’han incorporat els informes dels Serveis Municipals corresponents.

 

Atès que la Ponència Tècnica Municipal ha informat favorablement l’activitat en data 04-05-09.

 

Atès que, de conformitat amb el que preveu l’article 41.3 de la Llei 3/1998, de 27 de febrer, de la Intervenció Integral de l’Administració Ambiental, l’Ordenança Reguladora de la Intervenció Integral de l’Administració Municipal en les Activitats i Instal·lacions i altra normativa concordant, la Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. Alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

Primer.- Desestimar les al·legacions presentades pel senyor L.A.M. en representació de la Comunitat de Propietaris de Avd. Manuel Girona 16-18, en base al dictamen de la Ponència Tècnica que diu el següent:

“Les llicències, per la seva pròpia naturalesa, constitueixen un acte reglat Les llicències han de ser necessàriament atorgades quan el contingut del projecte s’ajusta a la normativa o denegar-se en cas contrari. És reiterada la jurisprudència que assenyala que les llicències urbanístiques són de naturalesa reglada, per la qual cosa constitueixen un acte degut en virtut del qual l’Administració efectua un control previ de l’activitat projectada, verificant si s’ajusta a la normativa.

El projecte presentat ha de resoldre les possibles pertorbacions que es produeixin per l’exercici de l’activitat (sorolls, fums, ...)”.

 

Segon.- Concedir, sense perjudici de tercers i de les autoritzacions que s’hagin d’obtenir d’altres organismes, permís municipal ambiental i llicència d’establiments de concurrència pública a M.C.M.H., amb NIF, per a l’obertura d'una activitat de bar cafeteria, situada a AV DE MANUEL GIRONA, 16 Esc A BX 02, d’aquesta ciutat, condicionat a les prescripcions següents:

 

- Legalització davant els Serveis d’Indústria de la Generalitat de Catalunya de totes les instal·lacions subjectes a reglamentació de seguretat industrial (instal·lació elèctrica).

 

- El pas de canonades i conductes pel forjat i parets de sectorització haurà de garantir el compliment de l’apartat SI 1-6 del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació.

 

- Els sistemes de ventilació garantiran el compliment del nou Reglament de Instal·lacions Tèrmiques (RITE) a partir del mètode de ventilacions especificat en aquesta normativa.

 

- S’haurà de preveure la instal·lació d’un extintor portàtil de CO2 al costat del quadre elèctric.

 

- Justificants del grau de reacció al foc dels materials d’interiors (falsos sostres, revestiments, materials de instal·lacions, etc.) d’acord amb l’article 4 Reacció al foc dels elements constructius, decoratius i de mobiliari del document bàsic SI Seguretat en cas d’incendi del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació mitjançant:

 

Marca de conformitat a normes UNE.

Segell.

Informes d’assaigs segons normes UNE.

 

- Certificat de l’empresa instal·ladora dels sistemes de protecció contra incendis, signat pel tècnic facultatiu corresponent conforme aquestes s’ajusten a les exigències establertes al Reglament d’Instal·lacions de protecció contra incendis (RD. 1942/93) i a l’apartat SI del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació.

 

- Compliment de l’article 6 Portes situades en recorreguts d’evacuació de la secció SI 3-6 del document bàsic SI Seguretat en cas d’incendi del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació.

 

- Els mitjans d’evacuació s’hauran de senyalitzar correctament d’acord als articles 2 Senyalització de les instal·lacions manuals de protecció contra incendis i article 7 Senyalització dels medis d’evacuació del document bàsic SI Seguretat en cas d’incendi del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació.

 

- Tot el vidriat exterior haurà de garantir el compliment de l’article 1.3 Impacte amb elements fràgils de la secció SU 2 Seguretat front el risc d’impacte del Document Bàsic SU Seguretat d’utilització del RD 314/2006 amb el que s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació.

 

- Tots els banys i cambres higièniques si tenen sistema de bloqueig des de l’interior, hauran de tenir un sistema de desbloqueig des de l’exterior.

 

- Maquinària sobre suports antivibratoris.

 

- Compliment de la vigent Ordenança Municipal sobre protecció contra sorolls i de la Llei 16/2002 de protecció contra la contaminació acústica.

 

- S’haurà de preveure un sistema d’emmagatzematge diferenciat dels residus (paper, cartró lligat,...) que permetin lliurar-los correctament.

 

- S’haurà de delimitar una zona específica per a aquest magatzematge.

 

- S’ha de complir el Reial decret 3484/2000, de 29 de desembre, sobre normes d’higiene per l’elaboració i comerç de menjars preparats. S’ha de tenir cura especial:

 

S’ha de redactar i implantar un programa d’autocontrol, en el qual s’incloguin els plans següents:

 

Cal fer control diari i registre escrit de les temperatures dels aparells de manteniment dels aliments i matèries primeres.

S’ha de redactar pla de neteja i desinfecció de totes les instal·lacions i estris.

Cal tenir un pla de control de plagues i animals indesitjables realitzat per empresa autoritzada.

 

Tots els aparells de manteniment de matèries primeres i plats cuinats (refrigeradors, congeladors, vitrines, etc.) hauran de tenir termòmetre fàcilment visible.

Els llums, especialment els de la zona de manipulació, hauran d’estar protegits per evitar  trencaments.

Els contenidors de residus hauran d’estar tapats i ser d’obertura a pedal.

Els productes i els estris de neteja i desinfecció hauran d’estar correctament identificats i ficats dintre d’un armari o similar.

Totes les superfícies i estris de treball hauran de ser material impermeable i de fàcil neteja i desinfecció, per la qual cosa no s’accepten superfícies i estris de fusta.

 

- Cal complir el Reial decret 202/2000, de 11 de febrer, que estableix les normes relatives als manipuladors d’aliments. En especial:

 

El personal ha de tenir formació sanitària en relació al seu lloc de treball que haurà d’estar documentada amb certificat de formació d’empresa homologada.

El personal ha de vestir uniforme exclusiu per la feina.

Ha d’haver-hi vestuari o un lloc de canvi de roba dels empleats que haurà de tenir taquilles.

 

- Cal complir el Decret 70/2003, de 4 de març, sobre regulació dels fulls de reclamació/denúncia als establiments comercials i en l’activitat de prestació de serveis. En concret:

 

S’han de tenir fulls de reclamació/denúncia a disposició dels clients i ha d’haver, col·locat en un lloc ben visible, un rètol que informi als clients de la seva tinença.

 

- Cal complir la Llei 28/2005, de 26 de desembre, de mesures sanitàries enfront el tabaquisme i regulació de la venda, subministrament, el consum i la publicitat dels productes del tabac. En concret:

 

S’ha de col·locar, en lloc ben visible de l’entrada de l’establiment, un rètol que informi als clients de si es permet fumar o no.

 

- Altres informacions als consumidors:

 

Totes les informacions hauran d’estar escrites, almenys, en català.

S’ha de tenir un rètol, col·locat en lloc ben visible, senyalitzant la prohibició de la venda i el subministrament d’alcohol i tabac als menors de 18 anys.

A l’entrada de l’establiment ha d’haver un rètol que informi de la prohibició d’entrada d’animals.

Ha d’haver una carta de preus amb tots els àpats inclosos i amb el seu preu.

 

- S’ha de complir l’article 13.b del Decret 239/1999, de 31 d’agost, catàleg dels espectacles, les activitats recreatives i els establiments públics sotmesos a la Llei 10/1990, de 15 de juny, sobre policia de l’espectacle, les activitats recreatives i els establiments públics, en el qual defineix BAR com a:

 

“ Activitat disposa de barra i també pot disposar de servei de taula, per proporcionar al públic, mitjançant preu, begudes acompanyades o no de tapes, i entrepans freds o calents “

 

Es per això que a l’establiment no es podran servir menús.

 

- Compliment de les mesures proposades pel peticionari en el projecte i en la documentació presentada.

 

- Contractació d’una pòlissa d’assegurances que cobreixi el risc de responsabilitat civil en cas de sinistre.

 

Tercer.- Confirmar amb caràcter definitiu els drets municipals de 2628,00 EUR., que ja han estat satisfets mitjançant autoliquidació núm. 734891 / 0.

 

Quart.- El present permís municipal queda subjecte al procediment de control periòdic cada vuit anys, control que haurà de sol·licitar el mateix titular de l’activitat, així com al procediment de revisió quan concorrin algunes de les causes previstes legalment.

 

L’activitat de referència no podrà exercir-se o funcionar fins que els Serveis Municipals corresponents hagin efectuat l’actuació de control previ per tal de comprovar que s’han complert correctament les prescripcions imposades i les mesures correctores proposades i emetin la corresponent Acta de Control Inicial favorable.

 

Per obtenir l’esmentada acta, el peticionari l’haurà de sol·licitar per escrit, en un termini màxim de 30 dies comptats a partir del dia que rebi la notificació del present acord, i hi haurà d’adjuntar Certificat del tècnic director de l’execució del projecte, conforme les obres i instal·lacions s’adapten al projecte presentat i les mesures correctores indicades pels Serveis Municipals també han estat adoptades correctament. L’esmentat Certificat haurà d’estar visat pel Col·legi professional corresponent.

 

En el supòsit que, abans de demanar la visita de comprovació, s’hagin de fer les proves per verificar el funcionament de màquines o instal·lacions, el titular haurà de comunicar-ho a l’Ajuntament per escrit i amb 5 dies d’antelació, explicitant la durada i les mesures adoptades per garantir que aquestes proves no afectaran ni crearan risc per a l’entorn, persones ni béns. A la realització de les proves podran assistir els tècnics que designi l’Ajuntament.

 

Cinquè.- Traslladar el present acord als interessats, advertint-los que, transcorreguts tres mesos comptats a partir de rebre la notificació del present acord, sense que s’hagi comunicat a aquest Ajuntament que s’ha efectuat correctament la instal·lació de l’activitat, caducarà l’expedient i, per tant, s’arxivaran les actuacions, de conformitat amb el que disposa l’article 92.1 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i de Procediment Administratiu Comú, sense perjudici de les actuacions administratives que correspongui emprendre en els supòsits d’obertura de l’activitat sense haver obtingut l’esmentada Acta de Control Inicial favorable.

 

 

PUNT 7è.-     LLICÈNCIES D’OBERTURA AIM.

 

Activitats-AIM-002202/2005.- Vist l’expedient incoat a instància de DELITAPA SL, representada pel senyor J.A.M.R., sol·licitant permís municipal ambiental d’obertura d'una activitat de  bar restaurant d'una forquilla, situada a AV DEL CANAL OLIMPIC, 24 01 A07, d’aquesta ciutat, així com l’informe favorable emès per la Ponència Tècnica Municipal d’Activitats Classificades celebrada el dia 22-07-05.

 

Atès que els Serveis Tècnics i Sanitaris Municipals després d’inspeccionar les instal·lacions de l’activitat informen, en data 23-04-09 i 06-03-09 respectivament, que s’han adoptat correctament les mesures correctores assenyalades en l’acord de la Junta de Govern del dia 01-09-05 i han estès la corresponent Acta de control inicial favorable.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. Alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

Primer.- Concedir, sense perjudici de tercers i de les autoritzacions que s’hagin d’obtenir d’altres organismes, llicència municipal a DELITAPA SL, amb NIF: B-63792675, representada pel senyor J.A.M.R., per a l’obertura d'una activitat de  bar restaurant d'una forquilla, situada al carrer AV DEL CANAL OLIMPIC, 24 01 A07, d’aquesta ciutat.

 

Segon.- Confirmar amb caràcter definitiu els drets municipals de 2974,20 EUR., que ja han estat satisfets mitjançant autoliquidació núm. 501710 / 0.

 

Tercer.- Traslladar el present acord als interessats per al seu coneixement i efectes oportuns.

 

         PUNT 7è.-  Activitats-AIM-000066/2006.- Vist l’expedient incoat a instància de FELSPROM BCN SL, representada pel senyor F.G.E., sol·licitant permís municipal ambiental d’obertura d'una activitat d'aparcament privat, situada a l’AV 305, 40-42, d’aquesta ciutat, així com l’informe favorable emès per la Ponència Tècnica Municipal d’Activitats Classificades celebrada el dia 10-02-06.

 

Atès que els Serveis Tècnics Municipals després d’inspeccionar les instal·lacions de l’activitat informen, en data 04-05-09, que s’han adoptat correctament les mesures correctores assenyalades en l’acord de la Junta de Govern del dia 09-03-06 i han estès la corresponent Acta de control inicial favorable.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. Alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

Primer.- Concedir, sense perjudici de tercers i de les autoritzacions que s’hagin d’obtenir d’altres organismes, llicència municipal a FELSPROM BCN SL, amb NIF: B-63231856, representada pel senyor F.G.E., per a l’obertura d'una activitat d'aparcament privat, situada a l’AV 305, 40-42, d’aquesta ciutat.

 

Segon.- Confirmar amb caràcter definitiu els drets municipals de 1209,75 EUR., que ja han estat satisfets mitjançant autoliquidació núm. 510162 / 0.

 

Tercer.- Traslladar el present acord als interessats per al seu coneixement i efectes oportuns.

 

         PUNT 7è.-  Activitats-AIM-004988/2006.- Vist l’expedient incoat a instància de ZONA CLAVE SL, representada pel senyor P.M.B., sol·licitant permís municipal ambiental d’obertura d'una activitat d'aparcament privat d'automòbils, situada a C DE LA VINYA, 7-9, d’aquesta ciutat, així com l’informe favorable emès per la Ponència Tècnica Municipal d’Activitats Classificades celebrada el dia 22-09-06.

 

Atès que els Serveis Tècnics Municipals després d’inspeccionar les instal·lacions de l’activitat informen, en data 04-05-09, que s’han adoptat correctament les mesures correctores assenyalades en l’acord de la Junta de Govern del dia 26-10-06 i han estès la corresponent Acta de control inicial favorable.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. Alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

Primer.- Concedir, sense perjudici de tercers i de les autoritzacions que s’hagin d’obtenir d’altres organismes, llicència municipal a ZONA CLAVE SL, amb NIF: B-61390837, representada pel senyor P.M.B., per a l’obertura d'una activitat d'aparcament privat d'automòbils, situada al carrer C DE LA VINYA, 7-9, d’aquesta ciutat.

 

Segon.- Confirmar amb caràcter definitiu els drets municipals de 3571,50 EUR., que ja han estat satisfets mitjançant autoliquidació núm. 617140 / 0.

 

Tercer.- Traslladar el present acord als interessats per al seu coneixement i efectes oportuns.

 

         PUNT 7è.-  Activitats-AIM-000544/2007.- Vist l’expedient incoat a instància de DRUNI, SA, sol·licitant permís municipal ambiental d’obertura d'una activitat de venda al detall de productes de perfumeria i cosmètica, situada a C D'ARCADI BALAGUER, 72 BX 01, d’aquesta ciutat, així com l’informe favorable emès per la Ponència Tècnica Municipal d’Activitats Classificades celebrada el dia 10-05-07.

 

Atès que els Serveis Tècnics i Sanitaris Municipals després d’inspeccionar les instal·lacions de l’activitat informen, en data 30-04-09 i 27-04-09 respectivament, que s’han adoptat correctament les mesures correctores assenyalades en l’acord de la Junta de Govern del dia 17-05-07 i han estès la corresponent Acta de control inicial favorable.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. Alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

Primer.- Concedir, sense perjudici de tercers i de les autoritzacions que s’hagin d’obtenir d’altres organismes, llicència municipal a DRUNI, SA, amb NIF: A-46581666, per a l’obertura d'una activitat de venda al detall de productes de perfumeria i cosmètica, situada al carrer C D'ARCADI BALAGUER, 72 BX 01, d’aquesta ciutat.

 

Segon.- Confirmar amb caràcter definitiu els drets municipals de 3045,60 EUR., que ja han estat satisfets mitjançant autoliquidació núm. 622830 / 0.

 

Tercer.- Traslladar el present acord als interessats per al seu coneixement i efectes oportuns.

 

         PUNT 7è.-  Activitats-AIM-009329/2007.- Vist l’expedient incoat a instància de GORI IBERIA SL, representada pel senyor S.G., sol·licitant permís municipal ambiental d’obertura d'una activitat d'oficina de logística i transports, situada a PG DEL FERROCARRIL, 335 02 04, d’aquesta ciutat, així com l’informe favorable emès per la Ponència Tècnica Municipal d’Activitats Classificades celebrada el dia 04-04-08.

 

Atès que els Serveis Tècnics i Sanitaris Municipals després d’inspeccionar les instal·lacions de l’activitat informen, en data 28-04-09 i 20-04-09 respectivament, que s’han adoptat correctament les mesures correctores assenyalades en l’acord de la Junta de Govern del dia 24-04-08 i han estès la corresponent Acta de control inicial favorable.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. Alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

Primer.- Concedir, sense perjudici de tercers i de les autoritzacions que s’hagin d’obtenir d’altres organismes, llicència municipal a GORI IBERIA SL, amb NIF: B-62837752, representada pel senyor S.G., per a l’obertura d'una activitat d'oficina de logística i transports, situada al carrer PG DEL FERROCARRIL, 335 02 04, d’aquesta ciutat.

 

Segon.- Confirmar amb caràcter definitiu els drets municipals de 3791,55 EUR., que ja han estat satisfets mitjançant autoliquidació núm. 735035 / 0.

 

Tercer.- Traslladar el present acord als interessats per al seu coneixement i efectes oportuns.

 

         PUNT 7è.-  Activitats-AIM-000113/2008.- Vist l’expedient incoat a instància de SOCIEDAD ESTATAL DE GESTION INMOBILIARIA DE PATRIMONIOS, SA, representada pel senyor V.M.R.F., sol·licitant permís municipal ambiental d’obertura d'una activitat d'oficina destinada a l'expedició de DNI i passaport per la Direcció General de la Policia i la Guàrdia Civil, situada a PT DE MERCÈ RODOREDA, 1 BX 02, d’aquesta ciutat, així com l’informe favorable emès per la Ponència Tècnica Municipal d’Activitats Classificades celebrada el dia 25-04-08.

 

Atès que els Serveis Tècnics i Sanitaris Municipals després d’inspeccionar les instal·lacions de l’activitat informen, en data 05-05-09 i 16-06-08 respectivament, que s’han adoptat correctament les mesures correctores assenyalades en l’acord de la Junta de Govern del dia 22-05-08 i han estès la corresponent Acta de control inicial favorable.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. Alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

Primer.- Concedir, sense perjudici de tercers i de les autoritzacions que s’hagin d’obtenir d’altres organismes, llicència municipal a SOCIEDAD ESTATAL DE GESTION INMOBILIARIA DE PATRIMONIOS, SA, amb NIF: A-28464725, representada pel senyor V.M.R.F., per a l’obertura d'una activitat d'oficina destinada a l'expedició de DNI i passaport per la Direcció General de la Policia i la Guàrdia Civil, situada al carrer PT DE MERCÈ RODOREDA, 1 BX 02, d’aquesta ciutat.

 

Segon.- Confirmar amb caràcter definitiu els drets municipals de 3524,55 EUR., que ja han estat satisfets mitjançant autoliquidació núm. 735954 / 0.

 

Tercer.- Traslladar el present acord als interessats per al seu coneixement i efectes oportuns.

 

         PUNT 7è.-  Activitats-AIM-001322/2008.- Vist l’expedient incoat a instància de COMUNITAT DE PROPIETARIS RD RAMON OTERO PEDRAYO, 42-44, PG LORMONT, 25, sol·licitant permís municipal ambiental d’instal·lació de trasters a  l'aparcament de la comunitat, situat a RD RAMON OTERO PEDRAYO, 44 S1, d’aquesta ciutat, així com l’informe favorable emès per la Ponència Tècnica Municipal d’Activitats Classificades celebrada el dia 20-05-08.

 

Atès que els Serveis Tècnics Municipals després d’inspeccionar les instal·lacions de l’activitat informen, en data 23-02-09, que s’han adoptat correctament les mesures correctores assenyalades en l’acord de la Junta de Govern del dia 29-05-08 i han estès la corresponent Acta de control inicial favorable.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. Alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

Primer.- Concedir, sense perjudici de tercers i de les autoritzacions que s’hagin d’obtenir d’altres organismes, llicència municipal a COMUNITAT DE PROPIETARIS RD RAMON OTERO PEDRAYO, 42-44, PG LORMONT, 25, amb NIF: H-64284904, per a la instal·lació de trasters a l'aparcament de la comunitat (trasters corresponent a les places d’aparcament número 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 13, 15, 16, 17), situat al carrer RD RAMON OTERO PEDRAYO, 44 S1, d’aquesta ciutat.

 

Segon.- Confirmar amb caràcter definitiu els drets municipals de 233,70EUR., que ja han estat satisfets mitjançant autoliquidació núm.772417.

 

Tercer.- Traslladar el present acord als interessats per al seu coneixement i efectes oportuns.

 

         PUNT 7è.-  Activitats-AIM-001390/2008.- Vist l’expedient incoat a instància de COMUNITAT DE PROPIETARIS RD RAMON OTERO PEDRAYO, 42-44, PG LORMONT, 25, sol·licitant permís municipal ambiental d’instal·lació de trasters a l'aparcament de la comunitat, situat a RD RAMON OTERO PEDRAYO, 42 S1, d’aquesta ciutat, així com l’informe favorable emès per la Ponència Tècnica Municipal d’Activitats Classificades celebrada el dia 20-05-08.

 

Atès que els Serveis Tècnics Municipals després d’inspeccionar les instal·lacions de l’activitat informen, en data 23-02-09, que s’han adoptat correctament les mesures correctores assenyalades en l’acord de la Junta de Govern del dia 29-05-08 i han estès la corresponent Acta de control inicial favorable.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. Alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

Primer.- Concedir, sense perjudici de tercers i de les autoritzacions que s’hagin d’obtenir d’altres organismes, llicència municipal a COMUNITAT DE PROPIETARIS RD RAMON OTERO PEDRAYO, 42-44, PG LORMONT, 25, amb NIF: H-64284904, per a la instal·lació de trasters a l'aparcament de la comunitat (trasters corresponent a les places d’aparcament número 2, 3, 7, 9, 10, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 22, 24, 25, 29, 30, 32, 34, 35, 36, 38, 39, 40, 41, 43, 44, 46, 48, 49, 52, 53, 54, 56, 57, 58, 60), situat al carrer RD RAMON OTERO PEDRAYO, 42 S1, d’aquesta ciutat.

 

Segon.- Confirmar amb caràcter definitiu els drets municipals de 725,70EUR., que ja han estat satisfets mitjançant autoliquidació núm.772418.

 

Tercer.- Traslladar el present acord als interessats per al seu coneixement i efectes oportuns.

 

         PUNT 7è.-  Activitats-AIM-001409/2008.- Vist l’expedient incoat a instància de COMUNITAT DE PROPIETARIS RD RAMON OTERO PEDRAYO, 42-44, PG LORMONT, 25, sol·licitant permís municipal ambiental d’instal·lació trasters a l'aparcament de la comunitat, situat a C DE MANSIÓ, 39 S1 DR i IZ, d’aquesta ciutat, així com l’informe favorable emès per la Ponència Tècnica Municipal d’Activitats Classificades celebrada el dia 20-05-08.

 

Atès que els Serveis Tècnics Municipals després d’inspeccionar les instal·lacions de l’activitat informen, en data 24-02-09, que s’han adoptat correctament les mesures correctores assenyalades en l’acord de la Junta de Govern del dia 29-05-08 i han estès la corresponent Acta de control inicial favorable.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. Alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

Primer.- Concedir, sense perjudici de tercers i de les autoritzacions que s’hagin d’obtenir d’altres organismes, llicència municipal a COMUNITAT DE PROPIETARIS RD RAMON OTERO PEDRAYO, 42-44, PG LORMONT, 25, amb NIF: H-64284904, per a la instal·lació de trasters a l'aparcament de la comunitat (trasters corresponent a les places d’aparcament número 2, 5, 6, 8, 9, 11, 12, 17, 18, 20, 21, 22, 25, 26, 27, 30, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 40, 41, 42, 45, 47, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 59), situat al carrer C DE MANSIÓ, 39 S1 DR i IZ, d’aquesta ciutat.

 

Segon.- Confirmar amb caràcter definitiu els drets municipals de 713,40 EUR., que ja han estat satisfets mitjançant autoliquidació núm. 772415 / 0.

 

Tercer.- Traslladar el present acord als interessats per al seu coneixement i efectes oportuns.

 

         PUNT 7è.-  Activitats-AIM-004966/2008.- Vist l’expedient incoat a instància de CONSTRUCCIONES FELIPE JORDAN SL, representada pel senyor J.F.J.C., sol·licitant permís municipal ambiental d’obertura d'una activitat d'oficina tècnica i administrativa d'una empresa constructora i promotora, situada a C DEL DOCTOR FERRAN, 59-61 BX 02, d’aquesta ciutat, així com l’informe favorable emès per la Ponència Tècnica Municipal d’Activitats Classificades celebrada el dia 03-10-08.

 

Atès que els Serveis Tècnics i Sanitaris Municipals després d’inspeccionar les instal·lacions de l’activitat informen, en data 16-04-09 i 28-04-09 respectivament, que s’han adoptat correctament les mesures correctores assenyalades en l’acord de la Junta de Govern del dia 16-10-08 i han estès la corresponent Acta de control inicial favorable.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. Alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

Primer.- Concedir, sense perjudici de tercers i de les autoritzacions que s’hagin d’obtenir d’altres organismes, llicència municipal a CONSTRUCCIONES FELIPE JORDAN SL, amb NIF: B-60083151, representada pel senyor J.F.J.C., per a l’obertura d'una activitat d'oficina tècnica i administrativa d'una empresa constructora i promotora, situada al carrer C DEL DOCTOR FERRAN, 59-61 BX 02, d’aquesta ciutat.

 

Segon.- Confirmar amb caràcter definitiu els drets municipals de 3977,70 EUR., que ja han estat satisfets mitjançant autoliquidació núm. 847048 / 0.

 

Tercer.- Traslladar el present acord als interessats per al seu coneixement i efectes oportuns.

 

 

PUNT 8è.-     LLICÈNCIES URBANÍSTIQUES.

 

Obres-Obra Major-001998/2009.- Vista la instància presentada pel senyor F.M.G.J. en què sol·licita llicència per a la construcció d’una piscina al C DEL JULIVERT,    2.

 

Vist l'informe emès pels Serveis Tècnics municipals que és favorable.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. Alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

1r.- Concedir al senyor F.M.G.J., sense perjudici de tercers, llicència per a la construcció d’una piscina de 29,15 m2 al C DEL JULIVERT,    2, d'acord amb la memòria i els plànols presentats.

 

2n.- Fixar un termini d'execució de les obres de 12 mesos i manifestar a l'interessat que, un cop començades, el termini màxim d'interrupció serà de 3 mesos. Assenyalar en concepte de tributs les quantitats següents: Impost sobre construccions, obres i instal·lacions 497,64 euros, taxa 211,50 euros, placa d'obres 63,70 euros, pagats per autoliquidació núm: 889198 / 0. Fixar un dipòsit de 800,00 euros, que ja s’han ingressat en data 6-5-09.

 

3r.- Manifestar al titular que haurà d'acomplir el següent:

 

- S’hauran de complir les condicions generals assenyalades en el full que s’adjunta.

 

- No s'acumularan materials a la via pública ni en espais qualificats com a verds o lliures d'edificació.

 

- La tala d'arbres serà la imprescindible per fer les obres.

 

4t.- Abans d’iniciar les obres haurà de comparèixer en l’edifici d’oficines de l’ajuntament i aportar la documentació següent:

 

-  Full indicant la data d’inici de les obres (s’adjunta imprès).

- Document de nomenament de contractista  un cop visat pel gremi de       contractistes (s’adjunta imprès).

 

5è.- Comunicar aquest acord a l’interessat, fent constar que aquesta notificació té els efectes legals de llicència d’obres, i manifestar-li que un cop presentada la documentació indicada a l’apartat anterior, li serà lliurat un projecte aprovat i la placa d’obres.

 

PUNT 8è.-  Obres-Obra Major-000735/2009.- Vista que la Junta de Govern Local en sessió del dia 2-4-09 va acordar concedir a ICRA SA llicència per a la reparació estructural de les biguetes afectades per aluminosi i la reforma interior de l’edifici existent al PG DE GARBI, 70-74.

 

Vist l'informe emès pels Serveis Tècnics municipals en data 6-5-09 en què indiquen que la numeració correcta de la finca és 72-74.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. Alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

1r.- Modificar l’acord de data 2-4-09 en què es concedia a ICRA SA llicència per a la reparació estructural de les biguetes afectades per aluminosi i la reforma interior de l’edifici existent al PG DE GARBI, 70-74, en el sentit que la llicència es concedeix per a la finca del PG DE GARBI 72-74.

 

2n.- Comunicar aquest acord a l’interessat perquè en tingui coneixement i a l’efecte oportú.

 

PUNT 8è.-  Obres-Obra Major-002999/2009.- Vista la instància presentada pel senyor G.G.R., en què sol·licita llicència per fer la divisió horitzontal de l’edifici situat al C DE RAMON Y CAJAL,   31.

 

Vist l'informe emès pels Serveis Tècnics municipals en data 6-5-09 que és favorable ja que així figura en la llicència d’obres original i consta en aquest Ajuntament.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. Alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

1r.- Concedir al senyor G.G.R., sense perjudici de tercers, llicència per fer la divisió horitzontal de l’edifici en tres habitatges, un a cadascuna de les plantes baixa, primera i segona, al C DE RAMON Y CAJAL,   31, d'acord amb la memòria i els plànols presentats.

 

2n.- Assenyalar en concepte de taxa la quantitat de 283,50 euros, pagats per autoliquidació núm.: 930933 / 0.

 

3r.- Comunicar aquest acord a l’interessat, fent constar que aquesta notificació té els efectes legals de llicència, i manifestar-li que haurà de comparèixer en l’edifici d’oficines de l’ajuntament per tal que li sigui lliurat un projecte aprovat.

 

 

PUNT 9è.-     APROVACIÓ DEL PLA DE SEGURETAT I SALUT DE LES OBRES DE REHABILITACIÓ DELS COL·LECTORS DEL BARRI DE LA PINEDA DE CASTELLDEFELS, MITJANÇANT ENCAMISAT AMB MÀNIGUES FLEXIBLES. FASE III.

 

Atès que la Junta de Govern Local, en sessió de data 18 de desembre de 2008, va aprovar inicialment el projecte d’obres de rehabilitació dels col·lectors del barri de la Pineda de Castelldefels, mitjançant encamisat amb mànigues flexibles, Fase III.

 

Atès que durant el termini d’informació pública no s’ha presentat cap al·legació, el projecte abans referenciat, d’acord amb la previsió establerta en el punt 3r del mateix acord, va quedar aprovat definitivament en data 31/01/2009.

 

Atès que la Junta de Govern Local, en sessió de data 16/04/2009 va aprovar l’adjudicació definitiva de les obres del projecte de rehabilitació dels col·lectors residuals, mitjançant encamisat de mànigues flexibles, fase III, a l’empresa INSITUFORM Technologies Iberica SA, per l’import total de 829.411,16 € IVA inclòs.

 

Atès que l’art. 7 del Reial Decret 1627/1997, de 24 d’octubre, pel que s’estableixen disposicions mínimes de seguretat i salut en les obres de construcció, estableix que en aplicació de l’Estudi de Seguretat i Salut cada contractista elaborarà un pla de seguretat i salut en el treball en el que s’analitzin, estudiïn, desenvolupin i complementin les previsions contingudes en l’estudi.

 

Atès que l’entitat adjudicatària de l’obra, INSITUFORM Technologies Iberica SA, ha elaborat i presentat a aquest Ajuntament el corresponent Pla de Seguretat i Salut, el qual ha estat informat en data 07/5/2009, pel coordinador en matèria de seguretat i salut.

 

Atès que, en virtut de l’apartat segon del referenciat article 7, el pla de seguretat i salut, amb el corresponent informe del coordinador en matèria de seguretat i de salut durant l’execució de l’obra, s’ha d’elevar per a la seva aprovació a l’Administració pública que hagi adjudicat l’obra.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. Alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

Primer.- Aprovar el Pla de Seguretat i Salut presentat per l’empresa INSITUFORM Technologies Iberica SA, corresponent al projecte d’obres de rehabilitació dels col·lectors del barri de la Pineda de Castelldefels, mitjançant encamisat amb mànigues flexibles, Fase III.

 

Segon.- Traslladar el present acord a l’empresa contractista, per al seu coneixement i als efectes oportuns.

 

 

PUNT 10è.-   APROVACIÓ DEL PLA DE SEGURETAT I SALUT DE LES OBRES DE CLAVEGUERAM D’AIGÜES RESIDUALS EN EL PASSEIG PITORT, ENTRE L’AV. DEL MAR I LA ROTONDA DE L’AV. DE LA PLATJA.

 

Atès que la Junta de Govern Local, en sessió de data 18 de desembre de 2008, va aprovar inicialment el projecte d’obres de clavegueram d’aigües residuals en el Passeig Pitort, entre l’Av. del Mar i la Rotonda de l’Av. de la Platja.

 

Atès que, durant el termini d’informació pública no s’ha presentat cap al·legació, el projecte abans referenciat, d’acord amb la previsió establerta en el punt 3r del mateix acord, va quedar aprovat definitivament en data 31/01/2009.

 

Atès que la Junta de Govern Local, en sessió de data 16/04/2009 va aprovar l’adjudicació definitiva, pel procediment negociat sense publicitat per raó de la quantia i amb consulta, de l’execució de les obres de clavegueram d’aigües residuals al Passeig Pitort, entre l’Av. del Mar i la Rotonda de l’Av. de la Platja, a l’empresa EXCAVACIONES Y OBRAS LAFRANJA, SL, per l’import total de 93.848,83 € IVA inclòs.

 

Atès que l’art. 7 del Reial Decret 1627/1997, de 24 d’octubre, pel que s’estableixen disposicions mínimes de seguretat i salut en les obres de construcció, estableix que en aplicació de l’Estudi de Seguretat i Salut cada contractista elaborarà un pla de seguretat i salut en el treball en el que s’analitzin, estudiïn, desenvolupin i complementin les previsions contingudes en l’estudi.

 

Atès que l’entitat adjudicatària de l’obra, EXCAVACIONES Y OBRAS LAFRANJA, SL, ha elaborat i presentat a aquest Ajuntament el corresponent Pla de Seguretat i Salut, el qual ha estat informat en data 27/4/2009, pel coordinador en matèria de seguretat i salut.

 

Atès que, en virtut de l’apartat segon del referenciat article 7, el pla de seguretat i salut, amb el corresponent informe del coordinador en matèria de seguretat i de salut durant l’execució de l’obra, s’ha d’elevar per a la seva aprovació a l’Administració pública que hagi adjudicat l’obra.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. Alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A:

 

Primer.- Aprovar el Pla de Seguretat i Salut presentat per l’empresa EXCAVACIONES Y OBRAS LAFRANJA, SL, corresponent al projecte d’execució de les obres de clavegueram d’aigües residuals al Passeig Pitort, entre l’Av. del Mar i la Rotonda de l’Av. de la Platja.

 

Segon.- Traslladar el present acord a l’empresa contractista, per al seu coneixement i als efectes oportuns.

 

 

PUNT 11è.-   RECTIFICAR L’ERROR MATERIAL PRODUÏT EN L’ACORD DE LA JGL, DE DATA 30 D’ABRIL DE 2009, PUNT 11È, RELATIU AL PROJECTE CONSTRUCTIU DE SOTERRAMENT DE CONTENIDORS A LA ILLETA SITUADA A L’ENCREUAMENT DEL CARRER MAJOR I EL CARRER ARCADI BALAGUER.

 

Vist que ha estat advertit un error material en el punt 11è de la sessió de data 30 d’abril de 2009, relatiu a l’import del pressupost del Projecte constructiu de soterrament de contenidors a la illeta situada a l’encreuament del carrer Major i el carrer Arcadi Balaguer al terme municipal de Castelldefels, el qual ha de ser de 91.941,28€ el preu net i 14.710,60 d’IVA, i no la quantitat de 105.298,28€ de preu net i 16.847,72€ d’IVA, tal i com erròniament consta.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009, (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A :

 

Únic.- Rectificar l’error material produït a l’acord 11è, apartat B, paràgraf 3r de la sessió de data 30 d’abril de 2009, i a la clàusula 2 del plec de les administratives particulars, el qual quedarà redactat de la manera següent:

 

 

3r.-Aprovar la despesa corresponent per un import màxim total de 106.651,88€ IVA inclòs, amb càrrec a la partida 31.432.611, del pressupost vigent, que desglossa de la manera següent:

 

                       -Preu  net contracte ...................... 91.941,28€

                       -IVA 16% ..................................... 14.710,60€

                                                                        -----------------

                                                                          106.651,88

 

 

PUNT 12è.-   ATORGAMENT DE SUBVENCIONS DESTINADES A LA SENSIBILITZACIÓ ENVERS LA PROMOCIÓ DE LA PAU, LA SOLIDARITAT INTERNACIONAL I LA DEFENSA DELS DRETS HUMANS A CASTELLDEFELS, ANY 2009.

 

Atès que aquesta de Junta de Govern Local, en sessió de data 19 de febrer de 2009, va aprovar les Bases específiques per a la convocatòria i atorgament de les subvencions destinades a APROVACIÓ DE LES BASES ESPECÍFIQUES I DE LA CONVOCATÒRIA PÚBLICA PER A LA CONCESSIÓ DE LES SUBVENCIONS DESTINADES A LA SENSIBILITZACIÓ ENVERS LA PROMOCIÓ DE LA PAU, LA SOLIDARITAT INTERNACIONAL I LA DEFENSA DELS DRETS HUMANS A CASTELLDEFELS, ANY 2009, les quals van ser publicades al BOP núm. 52, del dia 2 de març de 2009.

 

Atès que dins del termini establert es van presentar les sol·licituds següents:

 

 

Vista la proposta formulada per la Comissió Qualificadora, segons resulta de l’acta de data 27 d'abril de 2009.

 

La Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions conferides pel decret de l’Il·lm. Sr. Alcalde d’aquest Ajuntament de data 23 de març de 2009 (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona núm. 85, del dia 9/04/2009), per unanimitat,

 

A C O R D A :

 

Primer.- Atorgar a les entitats beneficiàries que es relacionen les subvencions següents:

 

 

1)          Nom: Associació Solidària Promundo   CIF: G-62.668.959

 

-         Cost total de l’activitat/projecte/programa/ subvencionat 1.300,00

-         Cost Subvencionable de l’activitat  ...................................650,00

-         Import total atorgat  .......................................................526,50

-         Percentatge de la subvenció sobre el cost subvencionable ......81 %

 

2)                 Nom: Creu Roja.                                CIF: Q-2866001-G

 

-         Cost total de l’activitat/projecte/programa/ subvencionat 1.220,00

-         Cost Subvencionable de l’activitat ....................................610,00

-         Import total atorgat  .......................................................555,10 €

-         Percentatge de la subvenció sobre el cost subvencionable...... 91 %

 

3)          Nom: Interlibros                                CIF: G-63.853.683

 

-         Cost total de l’activitat/projecte/programa/subvencionat 2.375,00

-         Cost Subvencionable de l’activitat  ................................1.188,00

-         Import total atorgat  .......................................................974,16

-         Percentatge de la subvenció sobre el cost subvencionable ......82 %

 

4)          Nom: Solidaritat Castelldefels-Kasando CIF: G-61.113.122

 

-         Cost total de l’activitat/projecte/programa/ subvencionat 3.865,00

-         Cost Subvencionable de l’activitat  .................................1.932,50

-         Import total atorgat  .....................................................1.681,27

-         Percentatge de la subvenció sobre el cost subvencionable ...... 87 %

 

5)          Nom: Solidaritat Sense Mons               CIF: G-62.020.706

 

-         Cost total de l’activitat/projecte/programa/ subvencionat 2.730,00

-         Cost Subvencionable de l’activitat  .................................1.365,00

-         Import total atorgat  .....................................................1.092,00

-         Percentatge de la subvenció sobre el cost subvencionable ...... 80 %

 

Segon.- Aprovar la despesa corresponent, per l’import de 4.829,03 €, amb càrrec a la partida 82.461.489.00 del Pressupost Municipal de l’any 2009 (Reserva comptable de crèdit A:3423/09).

 

Tercer.- Les entitats beneficiàries de les subvencions hauran d’acceptar-les formalment en el termini màxim de trenta dies hàbils a comptar des de la seva notificació, mitjançant el model normalitzat establert.

 

Quart.- El pagament s’efectuarà a la bestreta, abans de la justificació de les despeses per part de les entitats beneficiàries.

 

Cinquè.- Traslladar el present acord a tots els interessats que constin a l’expedient.

 

 

PUNT 13è.-   ASSUMPTES D’URGÈNCIA.

 

No se’n presenta cap.

 

 

 

I atès que no hi ha més assumptes de què tractar, la Presidència aixeca la sessió, de la qual s’estén la present acta per mi, el secretari, que en dono fe.

 

 

El president,                                                El secretari,