Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La Flama del Canigó torna a encendre la nit més màgica de l’any

La tradició, el foc i la música van protagonitzar el passat dimarts 23 de juny una nova Revetlla de Sant Joan a Castelldefels · La celebració va reunir veïnat i entitats en una jornada festiva

Última modificació:

📸​ Veure fotogaleria a Flickr

L'acte va començar amb l’arribada de la Flama a la plaça de l’Església, on va ser rebuda pels Diables de l’Agrupació de Cultura Popular. Després de l’actuació dels Diables, el Gar-i-Got i una actuació dels castellers de Castelldefels (Els Grocs), es va iniciar una animada cercavila pels carrers de la ciutat, encapçalada pels Tabalers de Castelldefels, que va conduir el públic fins al parc de la Muntanyeta.

Els assistents van gaudir de la tradicional encesa de la foguera i la lectura del manifest, seguit d’un espectacular correfoc i del clàssic repartiment de coca i cava, per brindar plegats per l’arribada de l’estiu.

🔥🎤 Música i comunitat fins a la mitjanit

La vetllada va continuar amb un concert de músics locals i sopar popular a les 21.30 h i, a partir de les 23 h, una sessió de DJ local va posar el ritme final a una revetlla viscuda amb intensitat i alegria.

L’activitat va ser organitzada pels Agrupaments Escoltes Gratacims i Boscaires, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castelldefels, Òmnium Cultural i l’Agrupació de Cultura Popular.

Una vegada més, la Flama del Canigó va ser molt més que un símbol: va ser el punt de trobada d’una ciutat que celebra les seves arrels i el seu futur, amb esperit festiu i comunitari.

El Gar-i-Got, un dels protagonistes dels actes de la Revetlla de Sant Joan / ORIOL PAGÈS.
El Gar-i-Got, un dels protagonistes dels actes de la Revetlla de Sant Joan / ORIOL PAGÈS